lulla

Üleskutse

Ma ei ole patune

kui siis ainult natuke

mõni armas patuke……..

patust vabaks püüdlen üha

tahaks olla hea ja püha

aga miks ma küll ei saa…….

mus on vähe vooruseid

ma ei taotlegi vist neid

hamba ristis öeldud “ei-d”

patu kätte et ma kooleks

ma ei taha – elan pooleks

oma pisipatuga…..

loodan ma ei koole nii

pooleks elan pooleni

aga teisel poolel ma

hakkan hoogsalt muutuma

teise poole teisest poolest

loodan kätte saada poole

aita sõbramehe poolest

lisa ilu eluloole

siis jääb vaevalt neljandik

aeg ja maa mis pole pikk

ehk saan sellestki veel poole

enne kui saan punkti loole

on see hoopis ehk punktiir

pole viga kuni siin

pole liiga hilja iial

uueks heaks ja alguseks

oled minuga nõus – eks?

kummalisest kaksikelust

ebavõrdsest abielust

väga kurb ja väsind olles

oma patt on hea ja armas

patune – ei ma ei arva

kui siis ainult haruharva

kui siis ainult kogematta

jätan hea ma tegemata

pigem kui et halba teen

loodan muutuda ma veel

taltsutada oma keelt

saada rahulikuks meel

kunagi ei ole hilja

külida teistsugust vilja

kõige enam armastada…..

kes sa patuunes magad

ärka üles armasta

keda vähegi sa saad

peale hakka oma ihust

oma varbast kõhust pihust

ja kui saad ka ligimest

seda kes on sulle ligi

armasta ja kalliks pea

mis siis sest et pole hea

katku tema pahed vead

sinu arm ja sinu hea

mine siis ja sammud sea

sinna kui Samaaria mees

kust sa leiad hädalisi

mine hoia nende ligi

imeasi – sellel teel

sind üks tuttav ootab eel

0 Vastust to “lulla”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar