Tagasiside teeb ikka rõõmu. Olgu ta või Rootsist ja miks mitte Rootsist.

Ühesõnaga keeldun ma olemast demoniseeritu ja ikka väärtustan sidemeid kirikuinimestega. Ehkki mingid kiriku demoniseerijadki mind omasse kampa tahavad. Olen omas meeles pigemini mõõdukas reformaator ja väärtustan kirikut ikka kui sõnumikandjat ja toojat. Teenistus läks toredasti ja jutlustamist ma suisa nautisin nagu tavaliselt.

 Ostsin täna uued prillid, õnneks pole see -1-ga raske ja Märjamaa apteek on üks väheseid kohti kust neid 8 euriga saab. Olen maal ootan peret ja koristan ja vahel löön ka mõne kirjamärgi sisse. Palav on. Võtsin plaastri käelt maha ja polegi midagi ainult väike auk ja kõik. Kõht veel ei taandu. Ehk hiljem. Suureks toidueksperimendiks pole hetkel jõudu. Sooneutraalsesse abiellu ma ei usu. Kategooriaid tuleb juurde luua mitte toppida uut sisu vanasse, see ei too midagi head.  Ehk siis õhtul kalale. Ostsin kärbsevastseid aga nood tunduvad juba ammu enne surnud olevat. Parem enne ehk elus enne, on möödas.  Olen tänulik neile vähestele inimestele kes mu üksindust siin väärtustanud on. Üksindus, selts ja priisöökla, nagu ütles klassik Ülo Kiple ja haigusnähud taanduvadki. Loodus- ja lootusravi. Netipulka veel ei ole nii et käin iga päev raamatukogus aga eks tule ta võtta. Õpetame viinapuud ronima ja õpib küll. Meele teevad mustaks mutid ei oska nondega võidelda. 

Sai proovitud kaislate risoomi süüa. See on seest tühi ja ega seal ainest palju ole. Kui sa aga leiad risoomi pealt uue kasvu või lehepunga siis see on suisa magus ja hea. Jätkuotsad on hapukurgi maitsega aga võrsed on hääd magusad.  

Hundiniuarisoomi tuleks järgnevalt proovida.

 

0 Responses to “”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

