tühi varblasepesa

eilseks oli kõik juba vaikne

see  põldvarblase pesa õunapuuaugus

mille pojad ma haraka käest päästsin oli vahepeal

viie päeva jooksul vaikseks jäänud

mu unistus  juua hommikul kohvi ja lugeda mitu korda nad tunni jooksul käivad omi poegi toitmas ei teostunud

ehk siis teine kord

ja ma ei saanudki teada kas sai harakas ikkagi oma või said pojad vahepeal suureks ja läksid minema

puudub forensiline materjal et uurimist läbi viia

ehkki… mina sa tea

ehk saaks

särjepead ujumiskohas olid eile maal

mida see tähendab?

küsisid inimesed ja imestasid

ei midagi erilist tuli mees hommikul kalalt vaatas et hea kivine ja voolava veega koht

ja puhastas oma saagi ära

elementaarne Watson

reede õhtul haug võttis

ainult et ei viitsinud pikemalt püüda 

praegu õitsevad iirised ja lodjapuud

kohe lähevad jasmiinid

ja pärnadki pole enam kaugel

kolmest laste sünniga seotult mahapandud kastanimunast kaks on suurteks puudeks sirgunud

siiski nad veel ei õitse

tahaks  maha panna valekriteeriumid ja lugeda seda elu

põhihermeneutika põhiselt võtmes söödav/mittesöödav

lodjapuu lehed ja õied olid kõige maitsvama tee allikaks kui ma kaks aastat tagasi kõik

tõmmised ja leotised ära proovisin

nii et peaks korjama, tuleks korjata

mis veel – kõrvitsapojekt

see aasta on mul tärganud 35 kõrvitsataime

eto patamo sto mne zink nushen nagu ütles müüja

poest Istzelitelnõje Zilõ

ja ega ma viitsigi neid vist rohkem rohida ja harvendada

vaid seekord ei sekku rohkem – las jagelevad ja teevad üksteisele Romulust ja Remust

ja Kaini ja Abelit

ühe pere lapsed nagu nad on

täna tuli film Odenholmist ehk saarest nimega Osmussaar

ja neist kahest inimesest kes seal elavad

ja siis tuligi mul mõte kirjutada – hakata kirjutama inimestest kes on oma unistuse teostanud

ja minna neile külla

Pakril, see mees ja Osmussaarel need kaks

ja pealegi saaksin ma siduda oma kanuu koormarihmadega oma autole katusele ja minna neile vett mööda külla

tea mis vana võitleja Rein või vana võitleja Riho sellest arvaks

Osmussaarel on vähemalt 5 järve kus oleks hea ahvenat püüda

nagu saatest selgus

see oleks midagi tõeliselt erilist minna kaugele keset merd järvest ahvenat püüdma

ja siis see lambapere Olevis

kah unistuseteostajad

ka nemad läheksid rubriiki –  teostatud unistus

ja minu unistus oleks siis kirjutada

neist kes oma unistuse teostanud on 

see oleks siis ehk minu unistus

müüdi häid lante täna turul

oleks vast siis aeg viimaks ka forellile minna

ja siis tõin maalt ära Waldeni originaalkeeles mille ma otsin

poest Kingdom Creation Wilmore’s

jah kui vabadus maksab vaid 28 USD siis võin ma seda ehk ikkagi endale lubada 

hakkame siis vaikselt vabaduse tarbeks raha kõrvale panema

aamen

2 Responses to “tühi varblasepesa”


  1. 1 vanaolevi 13.06.2011, 17:53

    35 kõrvitsataime 🙂 Keskmiselt 6-7 kõrvitsat taimele. 35 x 7 = 245 kõrvitsat. :))) Oh tuleks ilus pikk soe ja sügis , et need kõrvitsad kasvaksid suureks-suureks nagu vaadid 🙂

  2. 2 andrus 15.06.2011, 10:09

    Kuna ma neid vist harvendada ja eraldi istutada ei viitsi siis jääb saak siiski ma loodan et vähe väiksemaks.


Lisa kommentaar

