kas ei või

kas siis minu lähedus

ei või laulutuules  taevasse tõusta

endale igavust igatseda

sooneutraalset

soospetsiifilist

zootut kitiinkesta mis kestaks

võiks ju

vabalt

kas siis minu lähedus ei või kuuma mistraalina sügavale

Prantsuse sisemaale tungida

ahistades ja inspireerides ühtlasi

kas siis minu lähedus ei või kõrgemale tõusta

kui inimese aklimatiseerumisvõime

välja kannab

kas siis minu………..

lähedus kauguse eest

lähedus kauguse asemel

kui lähedust läheduse eest ei saa

soe soojem kuum

jahe külm

hea küll võtame sideme silmadelt

no teeme siis nii pealegi

sa tundud teadvat mis ja kus ja kuidas

mina vaatan ikka veel päranisilmi

ehmunult ja imestades

vahendusväärtused on liiga vahetud

et seda manipuleerimist oma süsteemist välja saada

lahutagem hetkeks lihas luust

eesti muld eesti südamest

kas siis minu lähedus…?

aga mina?

meid võivad küll ajed ajendada

aga ilma tõlgita ei saa me neid iialgi tõlgitud

pakkuda on paar pala kaugust läheduse eest

miks lihtne headus nii raskeks osutub?

sul on  anda 

mul on võtta

miks sa võtma ei tõtta

miks uuristad endale endiselt Maslowi püramiidi jalamile sarkofaagi

miks ma ei võiks omale parimat lubada

sa ei ole lubasid ära teinud

siis küll

miks sa ei võiks omale oma parimat pakkuda

vabalt

omast arust parimale

kahjuks sa eksid

mitte parimale 

pigem sellele kes sellest aru saab et see su parim on

kes sa ise ei ole

hea seegi

aga ei sedagi

hinnata ei oska sa seda mis saadud hinnata

lõpeks saame me vaid samapalju armastust

kui ise välja anname

siiski tahaks me enne saada ja alles siis välja anda

aga ma kardan et see käib vastupidi

kellel on suured varud

headusi hinge taga?

kellel on?

anytime pal

otsime armastusele alternatiive

aga ega nondegagi kerge ole

napib

napilt

meil oli vabatahtlikult võetud kohustus  end kätte võtta

võtame end kätte

võetud

nüüd sa oled mul peos

nüüd sa oled mul poes

nüüd on sul vaevatud poos

sa lõid mu kulliks

ja

adunud kaduvikku

kadusid aduvikku

tekstiloome püha protsess

sõna kui diadeem laubal

paku paremat kui suudad

tunne kuue tähega

ülevalt alla

kolmas täht on x

ega ta seda hinnata oska et sa parim oled

hea kui sedagi et sa teda parimaks pead

seda ei pea ka Lääne väikelinna tänaval

kaitsma siis kui on

high noon

kas siis selle maa keel ei või…

võib

võiks küll

0 Responses to “kas ei või”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

