12.12.12

Mu viimane soolatüügas

kadus sel kevadel jäljetult

nagu poleks teda iial olnudki

kuhu nüüd – hüüdsin ma

miks just nüüd

peale mitmekümne aastast vastastikku viljakat kooselu

on see oomen

vaatasin lindude lendu

uurisin nende soolikaid

targemaks ei saanud

jälgisin konnade armuelu

sugulist kujundujumist

jäin vastuseta

viimaks poetas vihje üks metoodiline sookurg

olin talle selle eest tänulik

see on sellepärast alustas ta

aga ta ei suutnud lõpetada……….

jälle

see teeb mu nii ebakindlaks

meenus kusagilt kuuldud tsitaat

viimaks ei suuda sa enam alustatagi

parema käe pikalt Peetrilt

lasi üleöö jalga

mis õigusega MU ihusse suhtutakse  nagu ohtu

kas rotid lahkuvad uppuvalt laevalt

või uppumatu Noa laev laev rottide juurest

on see ilmalõpu märk

või uue alguse oma

mis saab siis kui maailm lõppeb?

kohe jalamaid pannakse uuega edasi

 pole seal sekunditki vahet

silmapilkselt silmagi pilgutamata kedagi pilkamata

vaid kalender seinal vahetatakse ära

kui sedagi

ma sõdin kõikide valitsuste vastu mis

sõdivad päikese ja idanevate seemnetega

enesestmõistetavalt läheb kõik edasi

just nagu maailm oleks kogu aeg uus olnud

farmer tõstab lihtsalt lõvile heina ette ja kõik

kõik

kuri Heroodes teeb aastakonverentsi

aga hommikumaalt tulevad suusatades kolm tarka

ma ei tea kaugele nad jõuavad

ometi lohutab mind pelk teadmine nende teelolemisest

lohutavad konstantsed konstellatsioonid 

lihtne väike abitu naiivne heausksus

murrab ikka südame

laseb noole läbi

näeb läbi

paneb käe läbi

ja liigutab sõrmi

kas teate mida tähendab “kõik” kreeka keeles

tavatses küsida Dr. Wong ja vastas ise ära

“kõik” tähendab ka kreeka keeles “kõik”

panta ilma reita

siresäärne sale panta

jah su büst võiks ju jõulisem olla

aga hea et niigi

sind olen ma ikka ihalenud

enne kui üks kõiksus

sisse settis

a vam molodoi zelovek zink nushen ütles müüja kauplusest

iztseliitelnõje zilõ

soolatüügas surigi ehk zingi puuduse surma

või ehk tundis ta end solvatu ja väljaheidetuna

aru ma ei mõista

läinud ta on

ehk ta tuleb veel tagasi

ehk oli see aga moralistliku käsumeele viimane sillapea mu ihus

igavesti progresseeruva pühitsuse viimane

ülim ja ülendav aste

kus ma juba täiesti süüdimatult võin 

konni vankriratta rummu vahele pista

et ei kriuksuks – lihtsalt

ehk ta adus et teda ei taheta enam

ehk tundis ta mingit viktimiseerivat inimkogukondlikku kogunemist 

ja hääletamist

nii nagu neil kombeks

vanasti tantsiti sellistel juhtudel vähemalt

nüüd koogutatakse niisama

kui ta oli muutumise agent siis tegi ta õieti

kui ta oli infiltreerunud undercover agent

siis ei saanud ta lihtsalt enam uut informatsiooni

jäi nagu teeseen teeta

aga mina olen valmis saanud

ja võin lugeda uhiuut Dante põrgut

tundes vaid esteetilisi emotsioone

on kuidas on

nii ehk ongi

12.12.2012 seni peame ehk vastu

ehk on süsteemi stabiilsus häiritud

ehk varitsevad meid uued ohud

ehk

teeme sulle veel

ühe soolaleivapeo

0 Responses to “12.12.12”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

