leebelt möönev

inimesed on nagu päevad

las nad olla peale

sa lepitad maailma endaga normaalseisundisse 

ja enda maailmaga

leebelt mööndes

Just wish you were here. http://www.youtube.com/watch?v=11UUVzlI6hI&feature=related

sina – kellega ma ei jõudnudki tuttavaks saada

kuimitu elu ma mööda sust jooksin

ma ei tea

tabatuna rõõmust selles inkarnatsioonis

mõtlen neist kes ei saa siin olla

http://realnessnetwork.blogspot.com/2011/03/spring-dew.html

mõeldes Leonist ja tema neverending

päikesetantsust

mõeldes endast kes ma ei saa seal olla

aga siiski tänulikuna et ma saan olla

kusagil – näiteks või SIIN

– ta on jõudnud kohale

pikutab ja kohaneb

lükkides päevi nagu maasikaid rohukõrre otsa

elu rahututel raiesmikel

mõeldes inimesest KaNNaTaVaST

siiski armastuses kannatamatust

see ongi ta Achilleuse kannaks

olles tänulik inimeste eest

inimesed on nagu päevad – paremad ja halvemad

neist paljusid ei tea ega mäleta enam

aga neoonkirju peegeldumas su kõhul

ma mäletan

suurlinna mürafoonil

omaenda luuletusest mida ma enam ei leia

ei endast ega mujalt

paljusid neist – teades ja mäletades

mõni leffab, läheb mööda

mõni tuleks kui pikemalt rännult 

paneb telgi üles…………….

mõni aga hakkab kohe vundamendisüvendit rajama

see maja jääks pikkadeks põlvedeks

kas ma niikauaks jään – ei tea

soovõõral ajal määrab võim mida vahel ka võrdsuseks nimetatakse

laske minstrel laulab vahepeal mõne loo

erilistest annetest

ta ei viitsi sellest võimust hetkel suuremat

tekstiloome püha protsess

koos hommikuti Emajõele jooma minevate Tartu kirjanikega

hoolimata Tartu vaimust mis haarab sind nagu halliks läinud alligaator

koolmekohas – Oxfordis või Cambridges

just

minu sihtgrupp on Eestiaegsed mehed

iga sõna läheb täna õieti

nagu nael risti sisse

läbi liha – panen puusse

sukeldun põhjamutta

lohutuseks kõrvus kaasas helisemas su sõnad

“mul on sinuga hea olnud”

tunnistan üles

olen elanud üle ja ala

üle jala alaliselt

üle aja

ajatult

ikka veel sust mööda joostes

selleski elus

kaua võib

kaua võib

päevad on nagu inimesed

kas me  jääme täna viisakuse piiridesse?

vaevalt

silmitsi sellise lootusega?

vaevu

su rabedus vastab täpselt

minu omale

tänan

täna anname erilise etenduse

ilma publikuta

saamata antud või võetud

saamatuina

andumuse and ja võtmise võlu

inimesed on nagu päevad

terve hulk neist on veel tulemata

pühade eel

mida sa ristilööja oma ohvrist ilutsed

kui siis las tema parem sinust

kas õiguse ülekanne toimib ka ilma ebaõiguse ülekandeta

küsin ma püüdes ajada seda elu

kunstiliselt talutavasse vormi

nagu maasikaid kõrre otsa

elu rahutuil raiesmikel

ma toon need maasikad sulle

vihates igast eeldajaid määrajaid mõõtjaid

pealesurujaid ja alttõmbajaid

moraalseid loodijaid

värvitahvlitega välimäärajaid

inimesed on nagu hämaras hiilivad varjud

inimesed on nagu ööd

siiski

mõni tuleb sundimatult, nagu ikka,

võtab vihmamärja palitu seljast, kaabu peas

teeb…..kaminasse tule

laulab mõned protestilaulud

ja läinud ta ongi

http://www.youtube.com/user/BobDylanTV?blend=3&ob=5#p/a/f/2/CEoGqUqy-0w

oops osutus lembelauluks seegi

Nelli Rohtvee

keda ma kunagi tundnud ei ole

isegi müksamisi mitte

sõitis oma lainetava aurikuga lihtsalt ligidalt mööda

muud miskid

mina sind pätiks ei kirjuta

kui sa seda ei ole

võid selle peale mürki võtta kui sul sellest kergem on

või suudelda prantsuse juudasuudlusega

ja-jah keeletöö ja suuhügieen on olulised

äärmiselt

päevad on nagu inimesed

inimesed on nagu päevad

väikesed inimesed on nagu sekundid sa pead nendega aus ja õrn olema

sest nad ei saa teist võimalust sinuga

ega sina nendega

one deal one dealer one shot

viimastel päevadel tuleb raskeid aegu

keegi teine vöötab sind ja viib sinna kuhu sa ei taha

tuleb medical team

ja tuleb Santa

http://www.youtube.com/user/BobDylanTV?blend=3&ob=5#p/f/17/a8qE6WQmNus

keegi ei saa kellegile kõigeks olla

http://www.youtube.com/user/BobDylanTV?blend=3&ob=5#p/f/6/nheBN2UWAaM

aga me ometi proovime

sel pikal kevadisel päeval millesse mahub lahedalt

vähemalt viis inkarnatsiooni

mis lubab ja peibutab

lootusega lummab

mil kõik otsast peale hakkab – peale su enda

igavene igatsus olla igavik

ma ei tea sellest kuid ma tean et inimesed on nagu päevad

üks päikserõõmus kevadpäev

käib minuga kaasas

läbi muude

läbi muude

nagu peegliga silma sihitav

valguselaik

igavene pärastlõunane stoppkaader

katkenud harjutus – jooksev metssiga

sest siga läks porri püherdama

mu nutan kasemahla

kännust

mõeldes sulle

oma võimetusele ilusti ütelda

siiski püüdes

aitähh

inimene on nagu päev

südapäev lapsuliblikaga

päikene zeniidis

http://www.youtube.com/watch?v=JWYR5i0tMuA

inimesed on nagu päevad

mõnel on edumaa

mõnd ootad järgi

mõnd aitad edasi

loojangust loojanguni

1 Response to “leebelt möönev”


  1. 1 Kersti 16.04.2011, 7:47

    I also wish you were here… mentally present with us…


Lisa kommentaar

