mehed kes söövad toidulisandeid

Naised kes jooksevad huntidega. Mehed kes jooksevad huntnaistega. jne. Jooksevad huntnaistele järgi. Nende naiste järgi kes huntidega jooksevad. Et hundid, naised ja siis mehed veel viimaks. Aga miks peaks nad huntidega jooksma. See on vast selline tagurpidi streotüüp meestele naistest. Reeglina ju naised märksa kogukondlikumalt mõtlevad, mehed aint valitseda ja võidelda tahavad. Eilne valimisstuudio või näiteks.
 
Tagurpidi stereotüübid teevad aga naisest deemoni, Delila ja Mileedi, vanakuradi enda. Naised kes söövad mulda ja krohvi nagu Marquesil 100 a üksindust. Eks vast mehed ära tüdi sellest et naised sageli muidu nii igavad on. Ma ei tea.
 
Midagi väga sooomast, mis oleks see? Naine ja hunt? Aga mehel, kas joosta koos huntidega või süüa toidulisandeid. “tantsip koos huntidega”. Süüa toitu ja siis veel lisada lisandit peale. Kui on lisa peale vaja siis on toidus miskit vajaka. Olen hiljuti komistanud kahe mehe peale kes söövad toidulisandeid. Ei ole nagu väga macho aga eks ole neil mure oma eesnäärme ja värgi pärast. Kummalgi ei ole peret ja kui mees ei käitu destruktiivselt sel juhul, siis jääb ta pigem murelikuks ja otsib kapslid välja. Selle asemele et küttida ja korileda, lisan mina juurde. Kui ma nüüd kohe varsti ei lähe siis jään ise ka korilusejuttu ajama. Et pole ammu käinud.
 
Ehk on nood kapslid paremad kui lisatoit, mida ma vist ise enamjaolt söön.  Lisandtoit ja toidulisand. 
 
Ega jõua noid ära kuulata küll. Kogu seda põlevate silmadega juttu, aint need osised ei meelita. Mingid anonüümsed kapslid, kuis ma tean või teada võin, mis seal sees on ja et see tõesti mulle heaks peaks tulema mis seal sees on. Puhas usu värkk, et loen kõrvale mingit manuaali ja ajan sealt näpuga järgi et see on eesnäärme vastu ja see on pankrease poolt. Poolt ja vastu. A vam molodoi tselovek tsink nushen – ütles loodusapteegis müüja. Sööme tsinki. Kunagi oli Heino Tiik kes pani nõelu ja rääkis et mulle oleks hoopis kulda vaja, kulda kui mikroelementi. Et see lahendaks minu probleemid. Nii et siiani lahenduseta. Kullata. Ma ei tea milline see väljagi näeks, mikroelement kuld, aga vaevalt et seda kokkuostu viia saab. Väike kuld, hästi väike. Ma ühe vana kella hiljuti viisin. Oleks ehk pidanud hoopis ära sööma. Ühesõnaga kuld kui mikroelement jäigi mul saamata ja söömata. Siiani. Kuld aga oleks väärikas ja just selle pärast ma arvan et kuld sobiks mulle küll.
 
Et loen siis õpetust kõrvale ja muudkui usun. Ja maksan nii et seda nägu. Nagu Olde Hansas et söön ilusa nimega toitu pimedas ruumus läbipaistmatust savipotist. Menüü võib sealjuures öelda mida tahes sest ega mina tea ega teada saagi misasi on “Andaluusia sultani  salat”. Saati et kuis ta maitsema peaks. Hea kui ma sedagi tean kus Andaluusia on ja mis salat on ja sultan veel peale. Toidu visuaalne külg on väga tähtis, ideaalses platoonilises maailmas. Kui seal on Andaluusia Sultani Salat siis ei tähenda see savipotti pimedas ruumis, ei see on avatud ja laialt eksponeeritud toit eredas päikesevalguses ja see on ilus toit nagu sultanile kohane, väheke erootiline ehk isegi. Siis ma tahan seda süüa. Aga ei mitte Olde Hansas kus on aint hind ja nimi mis head on aga visuaalsust ja eksponeeritust ei ole mitte.  
 
Peaks ikka põhjusmõtteid järgima nii nagu Ishi, kes oli USA viimane metsikult elav indiaan. Ja ega ta põli kerge old kui su keeleoskus pole suurem asi ja neid kellega rääkida enam ei ole st. et kõik on surnud. Tal oli põhimõte et ei joo läbipaistmaituid vedelikke.
 
Ma usaldaks Anatoli Sügist parema meelega kui ta mind karjamaale viib, viib rohelistele niitudele ja kui me siis kahekesi koos kummardume värske ja mahlaka rohu poole. Loeksin sinna kõrvale seda psalmi haljastest rohumaadest oli see nüüd 24-s või mis ta oli. Siis ma vähemalt näen seda mida ma söön ja usaldan oma ligimese kogemust selles osas ja omaenda esteetikameelt.
Raamat on tal hea ja lustakas. Ja see on enamat kui prügisortimine? Prügisortimine jääb mehele ikka nagu lahjaks ja natuke mõttetuks. See on ehk pigem selline väikekodanlike naiste süümerahustuse harjutus. Vabandust! Tsitaate Sügise raamatust.
 
“Kui mõte on jõudnud asja olemuseni, võib mönuga rohtu süüa, laskmata end häirida sellest, et ka lehm sööb rohtu. Puuduliku mõttetegevuse puhul jääb hirm, et kaob ära ainus ja/või oluline erinevus (lehmast).”
Korra söönud rannamees. Pannud väga palju wöid leiva pääle. Perenaine näinud; pilganud rannameest üteldes: “K üll sinu nuga wötab hästi wöid!”
 

Rannamees vastu: “Oleksid sa mu nuga uuena näinud — wöttis
wöid nagu labidaga !”
Kui sa ei söö liha,
mida sa siis sööd?
Lihakombinaadi kilekotilt
Vastan: Suvel söön
rohtu, talvel … heina.
Võtta kajakas, panna veega keema. Keeta kaks tundi, visata keeduvesi
ära.
Võtta uus vesi, panna kajakas sisse. Keeta jälle kaks tundi, visata
keeduvesi ära.
Võtta uus vesi, panna kajakas sisse. Keeta veelkord kaks tundi, visata
kõik ära.
Kui asendada kajakas sapipuravikega, lõpeb asi samamoodi,
seepheinikud osutuvad aga söödavaks.
lollikindel – seade, mille juhtnuppude asendite mistahes
kombinatsioon ei riku riista (rääkimata tulekahjust).
Aga: võimatu on valmistada lollikindlat riista, sest
lollid on haruldaselt leidlikud!

 

Ei ole vast paremat näidet prügisortimise mõttetuse kohta kui Anatol Sügise juhtum. Tema on meie oma rohepüha kes lihtsalt ei tooda prügi. Kellele isegi Pirita linnaosa erilepingu tegi. Sest mees ei mahu standarditesse mille monopol ette annab ja riik hääks on kiitnud. Prügisortimine on selle ilmaga kaasajooksvate inimeste süümerahustuse harjutus, mida dikteerivad monopolid. Sa usud et kusagil riigi fassaadi taga või suurfirma kontori taga on head ja ilusad inimesed kellel on aated. Käisin kunagi otsimas mingit varuosa Kuusakoski platsi peal. Külmikuid oli seal terve mägi ja milline freoonihais ümberringi, osoonist ei jäänud haisugi järgi. O3 lihtsalt lahustus ja lakkas lausa silmaga nähtavalt ja tajutavalt. 

Ma arvan et härra Sügisele on sügavaks komplimendiks kui ta kohta öeldakse et ta – sööb nagu loom. http://www.ohtuleht.ee/194831

http://www.scribd.com/doc/15014333/toitumine

http://www.nami-nami.ee/foorum/viewtopic.php?id=2820. Nõnda siis jutt ortoreksiast ehk õigest toitumisest.

http://arhiiv2.postimees.ee:8080/leht/97/05/24e/elu.htm#viiesB

http://www.postimees.ee/leht/97/08/09e/elu.htm#3

Hinnake et vend veel tiksub ja et selline rohepüha üldse ja ülepea meil olemas on. Rahvuslik Pantheon tuleks meil teha. Sügise saaks seal väärika koha ja Järvesoo ja mõned veel. Ta pole mingi prügisortija. Tehke järele ühesõnaga. See raamat on täitsa tahe lugemine, ma ei olnud seda ise ka enne lugenud. Ma ei pürgi mitte taimetoiduliseks, ei ma püüan lihtsalt mõnd aega end loodusest ära toita. Põhiliselt õngede ja spinninguga ja ehk ka kaevekepiga jms. Aga mis ma ikka kaagutan, eks siis räägime edasi kui asi on nii kaugel. Et täna olla mingid valimised. Ok siis küll. Mulle meeldis Chrisi puhul eilses kirjes see social security kaardi põletamine. See oli ilus ja sümboolne akt. See meenutas väikest Frantsu mulle, sildade põletamine. Ja põlesidki ära, tea kas ta tahtiski et nii ära põleks. Et mul pole teilt elik organiseerunud ühiskonnalt enam rohkem midagi vaja. Mida on vaja seda saan ma indiviididelt.

Soomlastel on aga vana hea ökofashist Pentti Linkola

http://www.penttilinkola.com/

http://et.wikipedia.org/wiki/Pentti_Linkola

http://loterii.blogspot.com/2010/01/pentti-linkola-juhatus-1990-ndate.html

http://www.youtube.com/watch?v=bvlyUbKzO8I

Mina olen suur kurjategija oma laste hulgaga aga pole viga ehk tegin ma seda süüdimatult st. ilma et oleksin teadnud mida jubedust ma teen ja nii nagu eksistentsialistid ütlevad on kõik eetiline mis tehakse vastavuses omaenda olemuse ja iseendaga. Ja eks süü lähe ka jagamisele peamise koososalisega.

 

0 Vastust to “mehed kes söövad toidulisandeid”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar