Mehe nahk….

Mulle meeldib kuis Veerpalu suusatab, mulle meeldib kuis Korzets  kala püüab, —- mulle meeldib see mida minule teed. Inimest tundma õpime me ikka tõsitegevuses töös vms. Ühistöös eriti sageli. Mulle meeldib see kuidas ta missat läbi viib, mulle meeldib tema armulaualiturgia. See kuidas ta ühe käega leiba murrab näppude vahel. Praks ja valmis. Mulle meeldib ta kui preester. Mulle meeldib ta kui altar. Ma olen temaga harjunud lihtsalt. Ta ei suutnud mind katarsiseni viia ütleb inimene peale teenistust. Nu jah see selleks.  Aga siis on see tema viga sest kogukond jäi rahule sai andestust ja katarsist jms.

Töömees töötab ilusti, paneb plaate näiteks kas nööriga või ilma. Põrandale saab ka ilma nöörita panna aga seina vist ei saa ega anna. Mõõdetud liigutused. Ülim otstarbekohasus. Mulle meeldib ta kui jahimees, see kuidas ta oda viskab ja noolt laseb. Ambu vinnastab ta hästi. Kui me kokku saame siis paneb tema plaate ja mina murran oblaati aga me saame hakkama siiski, vaatame kuidas tema teeb ja siis kuidas mina teen. Kordamööda teeme ja imetleme teineteise kompetentse.  Kui me aga sarnast asja teeme siis surub kompetentsem pool oma programmi peale. Ja teine kas lepib ja nõustub või ei. Tema heidab ketast 72 m aga mina 32. Aga siiski me heidame üheskoos ketast. Ehkki mina olen nagu mockery või mockingbird. Jäljendaja, joonistatud mees, nagu Saatpalu laulis kusagil. Mehe jäljendaja. Teatud aladel kindlasti kohe. Mehe nahk oli Vildel. Oled sa mees või mehe nahk? Mehe topis.

Tegelt mulle meeldib tema tekstiloome, see kuidas ta sõnu ritta sääb ja tähti järjestab. Meeldib nii protsess kui ka tulem.

Eile oli jälle televiisoris saade, hmm ma vaatan vist liiast televiisorit. Oli saade kus uuriti miks makaagid emased Gribraltari kaljul (ainsad metsikud ahvid Euroopas) karjuvad, juba 1-2 sekundi möödudes hakkavad karjuma. Lihtne vastus et tagada endi viljastumine. Sellepärast karjuvad. Elementaarne Watson, kas pole? On küll, mulle meeldib see mida minule teed. Ehk teesklevad, mine neid ahve tea, valetavad aga viljastuvad ometi. MOTT. Isased lähevad aga selle karjumise peale pöördesse ja omakorda aitab kaasa emaste viljumisele.

Ja kuidas see veel moraaliga seotud on? Inimeste maailmas oleks sest ei ole ilus teeselda ja kiljuda ja karjuda kui see pole ehe. Kui aga eesmärgiks on viljastumine siis tundetasandil ei pruugi karjumine olla ehe aga eesmärgi saavutamiseks sobib ometi. Ka vale sobib. Et tahaks nutta aga karjud hoopis vaimustusest. Aga eesmärk pühitseb abinõu milleks on viljastuda. Abinõu pühitsevat hoopis eesmärki nagu Gandhi õpetas. Et ei saa saavutada ebapuhta meetodiga puhast eesmärki. Ega vist. Eile oli Donnie Brasco jälle, kus vana wise guy kurdab et olen tapnud 26 inimest aga karjääriredelil tõusnud ei ole. Aga ma ei kurda. Elu ja töö on selline lihtsalt.

Geneetiline manipulatsioon on aga aja nõue nagu ka eile öeldi et midagi nii tähtsat nagu uue elu teke ei saa jätta juhusliku muna- ja seemneraku kohtumise hooleks. Et oops tormavad teineteisele otsa, nagu võõrad öös või pimedad pargiteel ja sünnib uus elu. Puhtromantiline kohtumine on aga täiesti vastutustundetu uue elu enda suhtes. Vastutustundelisus eeldaks hoopis pikemat skriinimist ja mitte romantikat. Lausa castingut eeldaks. Castingule järgneks skriining. Et viljastatakse 20 munarakku ja siis skriinitakse neid ja viimaks valitakse neist 1 välja. Kellel on parimad eeldused või meeldivamad või kelle immuunsus on suurim, see oleks vast kõige olulisem.

Eks asjad selles suunas lähe et sex ja eluteke lahutatakse üha enam. Viimaks on vaid mingid vanad romantikud need kes asja kuidagi koos käsitlevad.

Aga vennad rohelised on vist oma vabatmeestega ise endile näppu lõiganud. Võtavad nii suuri dokumente vastu et keegi ei jõua läbi lugeda ja siis pärast tuleb välja või siis Rämmel avalikustab et seal kolmandas pt-s oli lõik et kirikud tuleks kinni panna, kaplanaadid laiali saata ja ristirahvas üldse Siberisse ära saata.  Nüüd on nondega halvasti, inimestele jääb vaid meelde et pasun annab segast häält ja et igaks juhuks nonde poolt ei hääletata.

osandame

” Keelustada selgesõnaliselt riigi- ja kohalike omavalitsuste asutuste sündmustel (s.h presidendi ametissenimetamine, paraadid, maavalitsuste koosolekud, koolide aktused hukkunud kaitseväelaste ametlikud ärasaatmistseremooniad jms) mistahes religioossed talitused; samuti keelata riigi- ja omavalitsusametnikel ametiisikutena usulistel talitustel osalemine.

Kaotada riigipalgaliste vaimulike ehk kaplanite ametikohad. Suunata vabanev raha kaitsestruktuuride ja kinnipidamisasutuste toimiva psühholoogiateenistuse loomiseks.

– Tühistada 17.10.2002 sõlmitud Eesti Vabariigi Valitsuse ja Eesti Kirikute Nõukogu ühishuvide protokoll; vaadata läbi ja vajadusel tühistada ühishuvide protokolli alusel sõlmitud koostöölepped või nende osad, mis edendavad riigikristlust.

http://www.maavald.ee/koda.html?rubriik=16&id=4046&op=lugu

– Kaotada riiklik tellimus religiooniõpetajate koolitamiseks. Suunata vabanev raha teiste õppeainete (ajalugu, ühiskonnaõpetus, kirjandus, geograafia) õppekavade täiendamiseks religioonialaste teadmistega ning nende õpetajate täiendkoolitamiseks. Muuta kristlike jm usundite religioosse sisuga laulude laulmine lastele vabatahtlikuks.

– Lõpetada rahvusringhäälingu kanalitel mistahes usutalituste ja misjoni ülekanded. Suunata vabanev raha loodus- ja kultuurisaadete mitmekesistamisse.

– Vabastada maamaksust eesti põlisusu ajaloolised looduslikud pühapaigad sarnaselt võõrsilt tulnud usundite pühakodade aluse ja seda teenindava maaga.

– Muuta pühade ja tähtpäevade seadust, kustutades sellest liikuvad kristlikud pühad. Määrata jõulupühadeks 21. – 25. jõulukuud (detsember) kui rahvakalendri püha; tagada igale inimesele võimalus puhata enda valitud viiel päeval aastas isiklike usuliste vm pühade tähistamiseks.”

0 Responses to “Mehe nahk….”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

