Loov tühjus

Vaatab hommikul vastu virtuaalruumist. Mis tuleb täita. Tõmbun tagasi – kui siiani olin käsu all püüda 1000 sõna ära kirjutada et lihtsalt end käsu alla hoida ja omandada teatud pädevusi siis ei enam. Nii et nüüdsest tulevad kirjed palju lühemad. Lihtsalt on küllaga seda mida kirjutada mujal. Sry, siis neile kes sõnakuhjatisi armastavad aga vaevalt et siin selliseid on. Ja isiklikus kristlikus elus tugevneb üha enam rahutegemise ja rahukultuuri paleus. Üha enam. Eriti praegusel rahutul ajal nagu Viimses reliikvias öeldakse mil…. siis ehk J mullegi andeks annab et ma olen… tainapea. Vaat see on raske sõna. Taignapea oleks vist õigem aga ega pea sellest muutu. Hoian ligi ja tunnen solidaarsust kõikide hea tahte inimestega eriti nondega kes rahutegijad on või samuti samas suunas püüdlevad. Armu teile ja rahu Jumalalt meie Isalt……

Kui ma kunagi arvasin et ega must teist Tohvrit saa, siis nüüd juba arvan et miks mitte, jään penssile ja trein 20 raamatut valmis. Täitsa tehtav. Aga eks tule juba enne alustada et siis oleks kohe võtta kui penssile jään. Pentsikule penssile.  Või rikuvad valitsejad mu eluplaani sellega ära et pentsiiga muudkui tõstavad. No eks siis tule vähe varem alustada. Ühesõnaga tuleb ladet kasvatada siis otsustatakse sinu üle enam kõige värskemate kihtide järgi. Muidu ei saagi suurt midagi öeldud. Ütled ainult et Oo mani padme hum ja teised arvavad et nüüd ongi kõik. Ei ole ma oskan veel valgust, enam valgust ka öelda. Ja ehk tuleb veel kolmas lause ka aga mine sa tea, võib-olla saigi juba liiast. Blubber on tuim nagu piibel ütleb – süda tuim nagu rasv aga see-eest teistele toitev.  Minu probleem ei ole ainese puudus, ainest on enam kui küllaga minu probleem on pigem fantaasiapuudus.

Nägin täna pakatavaid käsikirju unes, olid nagu taignakuhjatised mis muudkui paisusid. Siis aga tehti neist pätsid ja viidi raamatupoodi kuivama ja mitte keegi ei huvitunud enam nendest.

Siis meenus mulle täna veel Lennart Meri Vabaduse platsis mis toona teise nimega oli. Tuli hõlmad laiali ja mina mõtlesin et näe õige hõlma ei hakka keegi. Siis aga keegi siiski hakkas ja siis ma sain aru kui on küllalt olulise isikuga tegemist ja tal hõlm on ja kedagi sinna hõlma alla ei võeta ega hõlmata siis hakatakse ikka hõlma küll. Ole sa õige või kestahes. Siuksed mälukad. Unenäod on need pildid mis mul noorena eest ära läksid. Nüüd saab need pildid n.ö. tagasi ehk. Või ega mina ka tea.

0 Responses to “Loov tühjus”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

