Olümplastel pole moraali

Nemad on enne, enne head ja kurja. Nietzsche unistas inimesest teiselpool hääd ja kurja. Ka trixteril ei ole moraali. Moraal on veel vedel. Moraal sünnib hiljem. Moraal sünnib siis nagu Pitcairn näitab seniolevast moraalist hoolimata, tekib siis kui kõik mehed peale ühe ära tapetakse. Mis kinnitab vanasõna et saladus on vaid siis saladus kui seda teadnud kolmest inimesest on kaks surnd. 

Ja naised tahavad saarelt pageda ning ainult kehv paat ja navigeerimine takistab neil seda teha. Siis otsitakse välja Bounty Piibel ja hakatakse adventistideks st. käsku peab peale selliseid hulle kogemusi rohkem olema ja rangust. Sest jahmatus iseendist oli kohutav. See et Pauluse jutt heast mida ma ei tee versus halvast mida ma teen ja pealegi veel vastu omaenda tahet nii jubeda vormi võtab. See oli shokk et kultuuriglasuur nii õhuke oli. Ja nii peakski olema, peaks olema arusaam et glasuur on õhuke. Täna me siin nõnda tapma ei hakka sest riik on oma struktuuridega kukil. Muidu aga ei hoiaks meid miski.

Midagi sisuliselt ju ei muutu aint et nüüd on võim või et võim saab ühe mehe kätte kellele sellest piisab tema eluajaks küll. Ja siis tuleb hoopis mure ajalukku jäädvustamise pärast ja hakatakse tagantjärgi hoolega päevikut komponeerima ja lepitakse kokku ühes normatiivses ajalookäsitluses. Ja kõiges on tagantjärgi süüdi nood kes juba surnd on. Natuke suulist pärimust lastakse kah kõrvale ja ongi sündinud ajalugu.

Ohvriteenistust ei teki st suurt tapatööd ei kopeerita rituaalselt – ei tea miks. Sest piibel ja kirik istub ikka inimeste sees hoolimata sellest et nad selle järgi elada ei suuda. Polegi suutnud. Aga neil on see mida täna uhkelt nimetatakse Lääne väärtusteks. Mis need olid ei saa hästi aru, omandi mõiste aga seisab nagu tuletorn, see  oli seda kindlasti. Naiseomandi ja maaomandi mõiste. Naisemure oleks saanud lahendada aga ise nood Bounty mehed saatsid peale pardale meelitamist lähimal saarel kuus vanemat tahiiti prouat maale tagasi ja lõid probleemi. On alles esteedid. Vaat sulle kristlisi väärtusi, ei meeldi ripprinnad ja kirjutasidki sellega tükkis alla iseendi surmaotsusele vastastikkuse tapmise läbi. Ilmselt ei olnud neil parasjagu pardal sättumusega mehi mille nimeks olenuks “mature” seal Bountyl. Et mimeetiline imitatsioon ei lubanud.  Erinevus oleks neid rikastanud küll aga pold seda erinevust. Kõik olid pigemini “barely legal” mis on hea termin lisaks Jokk-le. Napilt või vaevuseaduslik oleks see maakeeli. Jokk niikuinii.

Selle peale et süüdi oleks näiteks omandi mõiste, naine kui omand ja maa kui omand ei tulnud aga keegi. Ei need olid väärtused kristlikud ja eurooplikud peale. Neid tuli õpetada tahiitilastele läbi nende ilma jätmise naistest ja maast ja teenriteks tegemise.  Nemad aga panid pahaks mitte ei võtt õppust. Mis näitab et õppisid küll ära aga mitte ei leppinud järelmitega et näe meil on aga teil pole. Sest te olete me teenrid. Ja teenritel pole vaja maad ja naisi. Nemad õppisid ära tüki ära aga sedapidi et see on tore mis teil on maa ja naised aga nüüd on nii et me tapame teid ära ja võtame tiee maa ja naised omale.

Ja mine sa tea kui nood kuus maale saadeti kes vanad leiti olevat kes siis otsustas, kas tahiiti mehed, küllap mitte, küllap oli ka valge mehe esteetika määrav. Et kas lapsi saab või mitte või kas silmale ilus vaadata või ei. Niigi palju ei hoolitud tahiiti meestest et oleks vanad naised neile jäetud. Ei. Küllap Christian käis ja katsus muskleid ja vaatas hambaid ja siis otsustas.

 Tahiitilastel olid naised kogukonna omand aga mitte nii et nad sellest kuidagi välja oleksid jäänud. Nagu ka maa. Selle peale ei tulnud keegi et need individuaalomand võiks olla.  Lihtsalt tehti kogu rehkendus geneesist kuni stabiilususeni jälle läbi. Suur tapp. “korda korda saavad kordiljeerid, mäed ühetasa aetakse, kord vaikseks jäävad vastasleerid, kõik ühte hauda aetakse.”

Aga ka tänane inimene on jõud teiselepoole hääd ja kurja. Pühak on staar kusjuures ta ei pea olema parem, see et ta staar on teebki ta pühaks. Vastupidi ehedad ja tugevad tunded üksi kaunistavad teda. Minu lemmik on Anthony endiselt. Ei ole väga püha mees aga kui ma mõtlen süüdimatutele lapsemeeltele või kirikus kust tulema sain siis mida seal niiväga vahet on. Pole.

Advertisements

0 Responses to “Olümplastel pole moraali”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s





%d bloggers like this: