tüdrukute aabits

http://www.youtube.com/watch?v=1Cv2WmmyhdY&feature=player_embedded

Lisajutuks vist niipalju et tegin kirjastusele kiire sketshi ehk proovitöö aga asjaks ei läinud. Siin ta siis on.

Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr, Ss, Šš, Zz, Žž, Tt, Uu, Vv, Ww, Õõ, Ää, Öö, Üü, Xx, Yy.

A-ga algab iga algus,

kirjatarkus vaimuvalgus;

Armastus ja abielu.

Aabits alguse saab aa-st,

kui sa tähed pähe saad,

siis saad nendest sõnu teha.

A-ga algab, see kes armas,

tema vastu vahel harva,

veider tunne tõuseb sus ,

järsku on see armastus?

B

Kohe kui sai välja karbist

sõi banaani väike Barbi.

Midagi tal oli viga,

ikka tundus kurb ja igav.

Nuttis ja ei jätnud järgi,

igatses vist Ken-i järgi.

Kus on küll ta sõber Ken,

mis targemat on teha sel?

Barbi kui bikiinides,

heidaks rannal bumerangi,

Ken miks magab, oma karbis?

C

Isal auto on – Citroen,

See on tehtud Prantsusmaal.

Autoga käib isa tööl.

Ükskord kui me matkasime,

nägin öösel auto aknast,

hiigelkuud mis nagu ime,

otsekohe silma hakkas.

Mulle eemalt paistis see

vana kuu kui taevas C

D

Mu lemmikloomaks on delfiin.

Kahjuks teda pole siin,

lemmikloomana me peres,

pole leida meie meres.

Ükskord aga ütles Delfi

et oli ta me meres käinud.

Kahjuks teda ma ei näinud,

kurvalt ma siis ohkasin,

kus küll delfiini kohtaksin?

Suureks saan, su otsin üles,

tulen ja sind hoian süles.

Saame koos siis mängida

chillida ja hängida.

E-ga algab minu ema,

ta on kõigist teistest kenam.

Tahaks olla nagu tema,

ehk ka mina saan kord emaks?

E-ga algab meie Eesti,

erinev ja eriline,

meile armas eriti.

F

Juuksed märjad, selleks juhuks,

föön, mis sooja tuult sul puhub.

Selleks mõeldud on see masin,

et ta su juuksed kuivaks sasiks.

G

G-ga algab leedi Gaga,

tal on üsna mitu hitti.

Ta  on hüper/super täht,

paistab meile Vääna- Vitti.

Teda näitab telekas,

korraga vist viis programmi.

Küsin endalt, julgeks kas,

ma küsida talt autogrammi?

I

I-ga algab iga ingel

jah just ingel mitte (kr)ingel,

kringel hea on, see on söödav.

Ingel aga lendab mööda.

Õrnalt puudutab su pead,

tuleb ja teeb sulle head.

Õnneks ingel pole igav.

I-ga algab ka mu isa. 

I-ga algab peale ilu.

Ma ei tea kas olen ilus?

I-ga algab igavik,

igatsus mis on nii pikk

H

H-st alguse saab headus

see ei ole mingi teadus,

mis on hea

meist iga teab,

kui ta ainult meeles peab.

Hakka heaks ja ole hea,

ehkki vahel teed veel halba.

Hakka heaks

nüüd kohe alga,

hakka heaks – sa hakka heaga!

Hea on parem,

mõtle peaga.

J

„Jaa“ on sõna mis ma ütlen

kui kord lähen mehele.

Ma ei teagi mis siis saaks,

Kui ma seal ei ütleks “jaa”?

Nagu enne jään vist samaks,

Kuid ma tean sest tuleb jama.

Tseremoonia keeran tuksi,

jään vanatüdrukuks ja üksi

K

K-ga algab Ken ja kleit,

algab iga kompliment.

See on see kui keegi ütleb

seda head mis ta sust mõtleb.

Näiteks et sa oled kena

kõigist teistest pisut enam.

K-ga ka kõik kutsud, kiisud,

algavad kes meile kallid,

ja see ainuke, kes KALLIS.

L

L-ga, tean algab Lotte,

lusikas ja laulupidu.

Algab laps ja algab loom

laul mis ma siin ära toon.

M

M-ga tean algan – mina.

Algab mees ja maasikas.

Kõik mis magus on ja maitsev,

mahlane ja mehine.

Algab M-ga Madonna,

madu, kes sõi ära konna.

 N

N-st algab peale nägu,

mida ema vaatab peeglis.

 See ei tundu talle nägus,

näo ta paremaks teeb veelgi.

Ema värvib silmad, huuled,

valmis saab, on kena, nägus.

Isegi on rahul vist,

silma pilgutab ja ütleb,

oma näole „nägemist!!

R-ga

Algab Rate ja ripsmetuss,

raev ja raju vahel mus.

Mis tõstab pead kui olen kuri.

Väga tähtis on retsept,

sa pead täpselt teadma et

tuleb võtta muna jahu…

ja veel üsna mitu asja.

Kui sa koogi paned ahju,

et sest koogist saaks sul asja

muidu hakkab meil sust kahju.

Sa jääd kuuma õhuga,

väga tühja kõhuga.

P

P-ga algab peale puzzle,

mida panema sa hakkad,

kokku oma elu hakul.

Palju aastaid läheb mööda,

paned puzzlet kokku veel.

Iga päev kui puzzletükk,

mille paned eluraami.

Pikapeale kokku saad nii.

Puzzle pildi peal on – pere,

tore pilt, no  „tere, tere“.

On vast vahva perekond,

Peremees ja perenaine,

perepoeg ja peretütar.

Vasakul all nurgas on

lemmikloom, mu padakonn.

S

S -st alguse saab süda,

ära südamesse võtma

palun enneaegu tõtta.

Muidu murtud saab su süda,

ole see-eest südamlik.

Vahel süda klopib peksab,

vahel mõtleb temast ta,

keda taga igatseb,

ikka loodab leida veel –

südant seltsiks südamele.

T

T-st algab tähestik,

see ei olegi nii pikk.

Kreekas kord see lõppes O-ga,

õpi pähe ühe hooga.

Tähtedest saad teha sõnu

lauseid jutte sõnumeid.

Tähti on 32,

neid peab teadma iga laps.

T-st algab ka tätoo,

kaela peal mis mulle tähtis.

Algab tarkus, algab toon,

teadmine, televisioon.

Ö

„Öö“ on üks imelik sõna,

lihtsalt kaks täpitähte.

Ööle on hommikuks õhtu,

öö õhtuks on hommik.

Südaöösel on kottpime,

mõni ööloom, ennäe imet,

pimedas ei ole pime.

Näeb neid asju mis on öös,

lõunat südaöösel sööb.

Õ

Õ-ga algab härra Õige,

inimene kes on – kõige,

armsam, hellem, parem mulle,

kelle eest ma läheks tulle.

Õ-ga algab õhtu, õhk,

õ-on lisaks sõnas – kõht.

Ükski laps ei sünni õhust,

armastusest emakõhust.

Ü

Ole ilus nagu ülas,

ära ainult ole ülbe.

Nagu vahel meres hülged,

kes must väljagi ei tee.

Mõningaid tean ülbeid veel,

ülbikud on loivalised,

üldse mitte oivalised.

0 Responses to “tüdrukute aabits”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

