Spoon Jackson

Lase minna

Kõrbes torkavad kaktuseokkad

vaid sind.

Asenda kõik inetud

ja rumalad mõtted

armastavate ja ilusatega.

Sest meil on vaid see hetk.

Nagu miraazhi kõrbes

märka väikest muret

mis on suureks saanud

las ta läheb ära; lase tal minna.

Lootus

Ühel päeval lastakse mind vabaks

ühel või teisel viisil

kas ilusa ja reaalse elu poolt

või ilusa ja reaalse surma poolt

Praegu on mu eluasemeks hirm

et mu surm võib ligi olla

Lootus puudutas sügavalt mu südant

ja vabastas mind mu hirmust

andis mulle rõõmu

andis mulle rahu

isegi surmas

 isegi elus

Lootus puudutas mu meelt

ja vabastas mind nägema

Et isegi siis kui ma ei ole

eneseteadlik

ühel või teisel viisil

saan ma vabaks oma hirmust

ja elu lihtsad asjad

muutuvad selgeks

Sa aitad mul seista ülalpool

tülisid

me hõljume käsikäes

sa annad mulle elu

sa annad mulle rõõmu

sa annad mulle rahu

Siis kui mu eluase on hirmus

et mu enese surm

 võib ligi olla

sa rahustad mu hinge

tõstad mu vaimu

ja vabastad mind

ning ühendad Emakese Maaga

läbi imelise reaalse elu

või läbi imelise reaalse surma

Aprillivihmad

Ma usaldan aprillikuiseid

hoovihmu

Mu usaldan et õrnad

läänetuuled puhuvad

tundide kaupa

Ma usaldan et päike loojub

et kuu võiks videvikus tõusta

Ma annan sageli välja väikesi usaldumusi

nagu vihmapiisku

ehkki vahel lähevad need liiga kaugele

ja müüakse maha

nagu helmed pärismaalastele

Ma usaldan Jumalat

ehkki ma sageli ei usu

Ma usaldan lapse vaimu elama

hoolimata surma pidevast möirgamistest

Ma usaldan Aphroditet

kõigis ta kirglikes lummustes

Liblika ilu

Päikese ustavus

ta soojus

Ma usaldan väikesi vihmapiisku

avama mu protesteerivat südant

Unustamine

Varblased andestavad kullile

kevadise hingetõmbe röövimise

Elu andestab surmale

taimede ja loomade kuivaks imemise

Surm andestab elule

maa taastäitmise ja mehe ja naise pideva

ümbertegemise

Puud andestavad päikesele

sagedase liigse pealekäimise

Ookeanid andestavad kuule

et ta ajab neid üle kallaste

Päikene loojub

puhtast austusest

ning võimaldab kuule ta täit hiilgust

– kõigile olendeile tähtedena särada

ja igale armastada ja andestada üksteisele

Inimene andestab…………

Hetk hetkelt

Me ei saa vangistada aega

See ei peatu meie ajamõõdumasinais

ega kellegi pihu elujoones

Me ei saa vangistada armsat vihmast päeva

ega imelist päikeseloojangut

ega vihmase päeva imelisi piserdusi

Hetk hetkelt on kõik mis meil on

milles me hakkame endile andestama

ja teistele

ja elama ja armastama endid

ja teisi?

Hetk hetkelt on kõik mis meil on.

Sel hetkel, igal hetkel

naudi seda hetke.

Võta see hetk et andestada

endale, oma sõbrale, oma vaenlasele, oma emale, isale, õele, vennale, partnerile või armastatule.

Võta see hetk et jagada naeratust

inimestele keda sa ei tunne.

Hetk hetkelt – see hetk on kõik mis meil on.

Eilne Ken

Rõõmust

räägi keeltes

või vaiksetes tuultes

Armastusest

tantsi pilvedel

kauges galaktikas

Vihkamisest

hoia see eemal südame, hinge ja

vaimu väravaist

Tõest

las ta olla

Seda saab näha

vaid ühe silmaga

Teadmisest

tea midagi

Eilne Ken

on erinevast reaalsusest

hetkline liblika

tiivalöök

Laula rõõmust

tantsi armastusest

Unista rahust

Mu tasu

On see et sina oled sina

hoides ringi ümber enda

mu tasu on su naeratus

su hooliv pilk

magusalt hetke läbistav

Mu tasu on su kõnd

suure kassi sarnaselt

pea kuklas

saba kõrgel

Mu tasu on viis

kuis sa tantsid üle põranda

seestpoolt väljapoole

varvaste nõtkudes

koos emakese Maaga

nagu rohi väljal

Mu tasu on näha sind sinuna

segatud tasakaalus

armastusest ja reaalsusest

õnneliku ja kurvana

See on ring

üks jalg pimeduses

üks jalg valguses

ja armastus ja reaalsus

hoiavad ringi ümber

0 Responses to “Spoon Jackson”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

