spoon jackson

Langemine

Kuidas  ma küll end talitsen

hoides end armulisena

mitte kibestudes

heidetuna sellesse kurikuulsasse paika

Mäletan kuidas ma seitsmeselt

unistasin paremast paigast

paremast kooslusest kui inimkond

Heidetuna sellesse kurikuulsasse paika

ilma orientiirita

omades vaid viletsuse ajalugu

ja samastatuna orjusega

Ma ei vannu truudust sellele lipule

ja vabana,

lasen ma oma pükstel langeda

Ma olen väikeste musta poisi hing

kes võeti oma ema sülest

 ja müüdi maha

Samal ajal kui ta esivanemad

kes olid Aafrikaga seotud

tapsid valgeid

hoides oma pead maas

ja silmad suletud

Heidetuna sellesse kurikuulsasse paika

ilma orientiirita

omades vaid viletsuse ajalugu

ja samastatuna orjusega

Ma ei vannu truudust sellele lipule

ja vabana

lasen ma oma pükstel langeda

Ma olen John  Lennon

kes rääkis

ühest inimkonnast ja ühest kohast

Ma olen ema Teresa

ma ei karda ühtegi püssimeest

Ma olen Martin Luther King

kes lasti rõdul maha

kesk oma unelmat

Ma olen Malcolm X

reedetu kiskja poolt ja salamahti

põletatu

Heidetuna sellesse kurikuulsasse paika

ilma orinetiirita

omades vaid viletsuse ajalugu

ja samastatuna orjusega

Ma ei vannu truudust sellele lipule

ja vabana

lasen ma oma pükstel langeda

Ma olen see keda ei ole mainitud

teie konstitutsioonis inimesena

kel ei lubatud hääletada

seni kuni sel ei olnudki enam tähtsust

Hiob on vaid vana metafor

tõeline sõdur oli ori

jah, John Brown oli tõeline vaprate kangelane

Ma olen Emmet Till

kes poodi vana ilusa

Lõuna tamme otsa

Heidetuna sellesse kurikuulsasse paika

ilma orientiirita

omades vaid viletuse ajalugu

ja samastanuna orjusega

Ma ei vannu truudust sellele lipule

ja vabana

lasen ma oma pükstel langeda

0 Responses to “spoon jackson”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

