Ise ma ka imestan

et kas pole mul enam öelda midagi või pole must enam ütlejat

kas oli mul üldse midagi öelda

kas on mul üldse midagi öelda

kas saab mul veel olema mida öelda

ja isegi siis kui mul on öelda

mis siis

keda see huvitama peaks

ja järsku ei ole mul enam lihtsalt aega ütelda

olgu siis on või ei ole – mida

ja mida saakski olla öelda

ütleb sõber et hoia

ikka õlga all

viktimiseerimisvabal maailmal

oh jah

tahaks küll

kui selline maailm võimalik oleks

aga pole ju

jääb vaid urgitseda ja…

lõppeb kohe vara jagamisega mu

enam kui 20 a abielu (lõpus küll sundabielu)

metodistidega

ja sup kes alustas oma karjääri

minust lahtisaamisega saavutab oma lõpliku eesmärgi

ehk minust lõpliku lahtisaamise

tuleb leppida et ilma sinuga saadakse kõiges

hästi hakkama

ja igast ütlemine on enesekehtestamine

aga ma ütleks siiski

aga vist on veel pisut vara

ütleks öeldut, näiteks või

valgust rohkem valgust

või enam videvikku

varasemat koitu

ehedamat pimedust

või ütleks et vaata sa ennast

kui satud osalema kellegi

viktimiseerimises

vaata sa ennast sest sa ise oled järgmine

võimalik et oled

tunne ennast ära viktimiseerija ja viktimiseerituna

oli hiljuti konfliktikoolitus

küsisin koolitajalt selle kohta

tema vastu et see on see “patriootide hukkamine”

mis leiab igas sotsiaaldünaamikas aset

elik revolutsioon õgib omi lapsi

miks ta ei peaks

isegi evolutsioon õgib omi lapsi

aga tal on erinevalt revolutsioonist aega

ja ta ei pea oma tervist kiir- ja prügitoiduga rikkuma

tai jotain tällaista

enesekehtestamisest hästi ei pääse

nii ehk naa

ei meeldi meile et meid

elavana süüakse

kasvõi sääskede ja puukide poolt

saati siis suguvendade ja kolleegide poolt  

eriti vendade poolt

enam vennaarmu

lõpetage demoniseerimine – vennad

õppige vennaarmu Kainilt ja Abelilt

hahhhaaa

mina hakkan väikselt välja kukkuma

tegijate killast

aga mulle ka ei meeldi kui mind

näiteks või muusikaga ahistatakse

see trall kuslapi ümber

see jutt umbrohust ja kultuurtaimedest

on vähe imelik ja peaks loogiliselt välja viima

selleni et tuleks teha erinevad koodeksid kultuurainimestele

ja lihtinimeste kusjuures esimestel oleks õigus teisi sussidega peksta

kägistada ja nende liigeseid rauduste vahel lömastada

56% eesti inimestest on registris

kas sina oled juba kuriteoregistris

su isamaa vajab sind

tee oma kuritegu ruttu ära…

mida sa ootad

saa registrisse

saa inimeseks

astu enamuse sekka

ole negapositiivne

või siis posinegatiivne

posija

0 Responses to “Ise ma ka imestan”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

