heie

 ma ei sõdi saatusega
kui siis mängin
ehk ruletti

kuni saatus ise

võtab letti

vahest mõni

trügib vahele

enne kui ta võtab

vahele

rulett on vene

mitte Vatikani

ütle, Ene

kes see ära pani

pani ära nii et

nüüd on pandud

ütle Ene

kellele sa andud

mina kui

siis ehk

vaid saatusele

Ma ei tea mis

kirja pannud

Tyche

ma teen ikka

oma tükke

kes need kokku paneb

ühte pilti

risti peale

kinnitab kes silti

ütleb ära

kes ta siuke oli

mis nüüd saab

ei teagi ma kas saab

võimalik et jääbki saamata

ehk vaid olümposlased

teavad sellest

mis Zeus keelab

millel tulla laseb

oli elu

olin osanik

riiki polnud

oli osariik

kõik mis oli

oli nagu poolik

elu oli

polnud eluloolik

pisut oli pöördelisi aegu

siiski oli

enam kui on praegu

mis nüüd saab

kui enam pole

võimeline teoks ei

vastutuseks

ütle mulle armas aeg

kes sa minu oksa saed

aga aeg ei kosta

musta ega valget

teist tal pööran palge

peksa siis kui muidu sa ei saa

peksa kuni pekstud saan

pekstud saanud

loendamatuid kehi

rehepapp kui peksta võtnud rehi

kuskilt maalt

ei tõmba enam

kedagi ta alt

lootus jääb

ta oleks võinud

vähemalt…

0 Responses to “heie”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

