heie

 Päev on päevakajaline

aeg on ajakajaline

see mis päevakajaline

pole pikaajaline

aeg on ikka ajalik

ajalik ei ole pikk

ajalik on lühike

aeg on kõigil ühine

vahel peame pühi me

pühad jäävad vahele

pühad on kui ajavahe

püha – see teeb vahe vahel

sellele mis argine

parklas kus me pargime

aga on terav aeg on vahe

aeg sul vahel

hinge lõikab

sinu juurest läbi põikab

läheb mööda

ja sind hõikab

sina talle vastu hüüad

meele järgi olla püüad

aeg see ikka mööda läheb

aega enamjaolt on vähe

märgib elu algust otsa

aitab et sa saaksid otsa

et sa ajas vajatu

mõnes mõttes ajatu

ikka oleks vajatud

omas ajas üle aja

oleks meil sind ikka vaja

Vahel harva arvan ma

et ma peaksin arvama

peaksin ära arvama

peaksin võtma seisukoha

peaksin seisma ühel kohal

vahel aga arvan ma

peaksin hoopis muutuma

see on põhimõttetu

elu – see on põhjatu

põhi see on välja mõeldud 

põhimõtted ära öeldud

põhjamudast põhimõtte

peaksin välja tuhnima

lisaks sellele veel võtted

kuidas praktiseerida

põhimõttel puudub põhi

ehkki tal võib olla kaas

põhimõte see on nagu

kallis kodukivi – paas

on kui muistne koorikloom

karikas mis tühjaks

joon

ma ei sõdi

saatusega

kui siis mängin

ehk ruletti

kuni saatus ise

võtab letti

vahest mõni

trügib vahele

enne kui ta võtab

vahele

rulett on vene

mitte Vatikani

ütle Ene

kes see ära pani

pani ära nii et

nüüd on pandud

ütle Ene

kellele sa andud

mina kui

siis ehk

vaid saatusele

valgusele mis on

ülihele

vahel vilksab ja mind

pimestab

siis see pime inimene

imestab

ma ei tea mis

kirja pannud

Tyche

ma teen ikka

oma tükke

kes need kokku paneb

ühte pilti

risti peale

kinnitab kes silti

ütleks ära

kes ta siuke oli

mis nüüd saab

ei teagi ma – kas saab

võimalik et jääbki saamata

kes ei saa see on ju

saamatu

valest kohast

avab raamatu

kirjakoha leiab

näpu alt

sõnad peale loeb

kuid tõmmatud

saab alt

0 Responses to “heie”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

