heie

jutu jätkuks

juttu jätkub

jätku leiba

soovin

leiba jätkub

juttu jätkub ka

suu on täis

ma ei saa rääkida

anna tükikene

las ma proovin

viimaks leivapuru

vahelt pobisen….

kõike jätkub

kuni otsa saab

jutt saab otsa

leib ja

leivasööja ka

minu kodu

on mu sarkofaag

elan üle

üle õla vaates

tundub kõik kui oleks uuesti

süda peksab nagu lastesaates

kus ma esinesin

ükskord vanasti

see ei ole tunne – ehkki tundub

tunne oli seekord – päriselt

kuidas oli

mis sealjuures tundsid

mine tagasi ja päri selt

see on tunne ajatu ja eatu

mitte tunne aga tundetundmus

aeg on pidev kõik on järelvaates

elan läbi – seljataha vaated

jäävad –  mõni painab lõpuni

mõned asjad siiski nagu jäävad

nendest tean et needki pole jäävad

kuni kannab tundeemalaev….

seni tunnet sõnadesse toksin

sõnalisi vastavusi otsin

kirgedele raame kiretuid

sään ja lihale kitiinist kesta

paneks liha sisse mõned närvid ka

vorm on ainus määratud mis kestma

emalik ja hell on emakeel

emakeel mu süütu suur madonna

ikka põrmu langen sinu ette

kui printsess kes suudles ükskord konna

ilma et ta oleks teadnud ette

ükskord ammu saatus teele saates

ütles kiirelt tee

kuid ära kiirusta

elan läbi uuesti mis olnud

oli siis mis oli

või mis polnud

olgu peale

oli nagu oli

lootsid heale

aga välja tuli…

uuesti ma mõtlen selle peale

oleks võinud ju ka hoopis teisiti….

elan üle

pole viga

pagan, läkski nihu

närvid kuluvad

kuid tundeid miski ihub

püüan nendest välja võtta viimast

kuni kell on tühjaks jooksnud liivast

kõik on viimaks…

 üle

valuläve

valu pole

tühi paljas lävi

valust läbi

kõik on valutu

aga seda enam ma ei tunne

kui ehk Tema

minu palutu….

0 Responses to “heie”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

