Laenurevolutsioon ja pakendid

Esimest reklaamib Che Guevara, kes näikse sobivat täna hästi igast asju reklaamima üldse. Nii see kapitalismivastane nüüd ära konsummeeritaksegi. Ja kuuba on liiga väike et ta protestida juleks või suudaks. Kuuba saadab ülestuunitud vanureid üleilmareisidele, kes küll veel laulavad Hasta Siempre Comandante Che Guevara. http://www.youtube.com/watch?v=SynVFM_6ezk&feature=related

Aga see on ka kõik. Ja vanurid peavad riigile ilmselt valuutat teenima nagu see nõukaajal ka meil siin oli sportlastega näiteks. 

Aga  jalutan mina mööda suurest ümmargusest latritega prügikastist ja mida mina näen, seal peal on Dr M. Luther-King ja et temal on dream et ühel päeval ei eristata inimesi enam mitte nahavärvi alusel vaid “by the content of their caracter” kõlab originaalis. Nüüd siis et selle järgi kas nad prügi sorteerivad või mitte. http://www.dailymotion.com/video/x2vlq1_martin-luther-king-i-have-a-dream-s

Mnjah. Maigutama võtab. Tähendused nihkuvad, see on siililegi selge, aga millised on need mis ei nihku. Kõigepealt tuleks aga inimesi eristada selle alusel kas nad prügi toodavad või mitte. Loodusrahvad ju ei tooda. Ja isegi Eesti talumajapidamistes saadi veel hiljuti ilma prügiveota hakkama. Küllap olete teiegi sattunud maja kõrval kohale kus on klaas ja pudelid ja puranenud keraamika. Muu aga kas põles või läks ringlusse. Prügivedu aga tekitab paha tunde et maksad ilma asjada, nii nagu Anatol Sügis.

http://www.postimees.ee/010208/esileht/siseuudised/309682.php?autoplay

Ja kuulake seda Vakra juttu sinna kõrvale.  Seadus on täitmiseks ja oleme püüdnud olla võimalikult kliendisõbralikud. Linnaosa vanem ei peaks nägema ju enda elanike klientidena. Või kuidas? Ei julge tuua teda eeskujuks jne jms.

Erandid ohustavad ja sekulaarpreestrid/ametnikud ei saa lubada suuri erinevusi.

Ühiskond ei luba tema näitel inimesi kes prügi ei tooda. See ei ole sotsiaalne, see ei ole lubatud. Märjamaa vald müüs terve valla ilma kodanikelt küsimata täiega Regn Sellsile maha. Ja siis tuli juba arve tühisõidu eest. Vaat nii käib asi. Nii et see ML Kingi asi on puhas silmakiri. Kõigepealt müüakse sind tagaselja monopolile maha ja sunnitakse prügi tootma. Ja kui sa juba toodad siis seda sortima.

Neid aga nagu Anatol Sügis, kes prügi ei tooda survatakse ja sunnitakse tootma. Ja süsteem on jäik nagu alati ega tee erandeid. Lihtsam on kõik üheskoos tulla välja ja prügi korjata kui julgustada mitte tootma nagu Anatol teeb. Et väga imelikus maailmas elame. Kus keegi Rainer on tubli mees kes mobiliseerib tuhanded prügi korjama aga mitte Anatol kes prügi ei tooda. Väga nihkes on see maailm. Kangelane on tegelikult Anatol kellele tuleks püstitada ausammas ja anda raha rinda, siis saaks ta omale vähemalt prügigi. Ja ordeni saab ju hästi kuuse latva viia nagu Kaplinskis. Aga vastu võtamata ei täind ta sunnik jätta. Hilja juba kehelda nüüd et kuuse ladvas. 

Mis on aga abielusõrmus näitleja sõrmes, milline on meie identiteedi konstitueeriv element. Ja mis on selle elemendi märgid. Rist kaelas ei ole seda nii ilmselt kui üks üksik abielusõrmus. Rist kaelas räägib olenevalt kandjast tuhandest eri asjast. Õigeusus saab inimene risti ristimisel mis on talle siis omalaadne talisman ja millel on ilmselt ka tõrjemaagilised omadused. Ehk katoliiklase kaelas on rist kõige kõnekam. Protestantidel on aga kõik alati segi nagu körtli-pärtli särk.

Sõrmustki tuleb aga lugeda eri ruumis erinevalt. USA-s on see vasakus käes. Meil oli hiljuti veel paremas. Praegu nihkub nagu kõik. Kuhu nihkub? Ma ei tea ehk nihkub vasakusse kätte. Või kuhu. Mina olen pulmadest umb 25 kg juurde võtt ja sõrmus mis oli niigi kitsas juba siis on nüüd veelgi kitsam. Vasak käsi on natuke peenem õnneks. USA-s panin ta siis sinna ja hiljem enam tagasi ei mahtunud. Nii ongi. Niigi on ühe näpu verevarustus juba abielule ohvriks toodud. Mida pole palju hea abielu eest.  Märkidel on erinevad lood ja jutud taga.

Eriti mehe sõrmes on sõrmus see kindel märk. Naisel on neid sageli liiast nii et keegi ei saa enam viimaks aru.

Mis on see kristlasel näiteks või…. ma ei tea.

Advertisements

2 Responses to “Laenurevolutsioon ja pakendid”


  1. 1 Margus 8.04.2010, 8:54

    Meie otsustasime et ei pane paremasse sõrme, miks see peaks olema paremas? Panime sõrmused vasakusse sõrme, aga tuleb välja, et ega see inimesi suurt ei huvitagi, kus käes see sõrmus parajasti on ja kas üldse on. Kunagi oli selline lembelauluke: sõrmus pole see ah-haha-haaa, mis peab kinni meest, ah-haha-haa. Mida siis jokkis peaga pulmapidudel üles võeti. Oh ajad, oh kombed 🙂

  2. 2 andrus 8.04.2010, 9:59

    Mnjah kunagi sai isegi selle järgi Käesalu pioneerilaagris tantsitud.


Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s





%d bloggers like this: