lembus

Kommentaariks siis et tegemist on sotsiaalset konteksti eirava lähisuhtega kahe väga noore ja saamatu inimese vahel, aastast 1973. Kommentaar on aga vajalik sest me elame kesk üksteisest halba eeldavaid inimesi. Eriti halba eeldavad moralistid või siis ehk pigemini moraalitsejad. Nemad tahaks sildistada nii nagu Jeesus sildistati, mis tost et valesti. Silt jäi seisma.

Näiteks kui Runnel kirjutas et mul on üks naine ta nimi on Epp siis ilmselt tuli tal pikalt selle Epu kohta hiljem aru anda. Ja vast oleks ta mõnest vabakogudusest selle Epu pärast väljagi pandud. Ja ütle siis veel et riimi pärast et saaks järgi öelda .. ta on meie väikese õnne sepp. Eks ju Peetruski kes paganatega koos lustis nii suu rasvast tilkus hakanud kohe silmakirjatsema nii et Paul teda manitsema pidi. Või siis tuleks ehk kirjutada nagu Masing “kuidas ma luuletan” aga mul oleks nagu vähe vara veel. Ja ega temastki keegi aru saand. Et kuidas siis? Ikka nii et on sõnamäng ja kujund kõigepealt. Et üks kujund ja fraas mis läheb n.ö. ruumiliseks ja mitmetähenduslikuks kätte ja siis tuleb tunne järgi ja uskuge või mitte konkreetset inimest ei ole pildis, üldsegi mitte. Muidugi on sõnaruumilisuse osas Viiding ületamatu ehk küll vahel nagu liialt etlev ja edev aga siiski parim. Ja tegemist ei ole stseeniga aastast 1973 vaid siiski vaid sõnamängu ja tundega mille sütitas Kuuba vanurite bänd. Emotsionaalne mimeesis. Nende ülitundeline muusika. Chan Chani neli esimest nooti näiteks. Aga moraalitsejad ei pruugi uskuda seda ega midagi muud peale oma siltide. Sestap tuleb neile anda mis tarvis. Sigadele solki mitte pärleid. Mitte armastust vaid pattu tahavad nad ja kõlbelist kõhetumist. Eks moraalne omaõigus ela ikka teiste patust. Buena vista social club – mis on enam bränd kui bänd on ülierootiline vanuritebänd. Nüüdseks küll suuremalt jaolt surnd juba, osas mis puudutab vanameistreid.

http://www.buenavistasocialclub.com/

Ole hea ja ära tee….

jääme viimaks vahele.

Kui ei tea mis tuleks teha…

sosistab siis sinu keha..

Ei saa tegemata jätta…

ära vähemalt jää hätta. 

Ära tee, kuid kui teed ära,

ära kahetse seepärast..

Mis on tehtud see on hästi

tehtud sai mis teha kästi.

Ja kui jääme vahele

küllap siiski laheneb.

Meile meeldib olla vahel,

kahekesi kahe vahel….

Sellest mis on meie vahel,

ei tea keegi peale kahe.

Ilus on see saladus,

teada mis on leida sus.

Teada et sa tunned mind,

enam veel kui mina sind.

Mulle meeldib olla vahel,

sinu ……    ……..vahel.

Sinu südames ja suus

sinu lihas, hinges, luus.

Vahele ei saa me jääda,

kahjuks õnn ei ole jäädav.

Aga õnn on vahel pikk,

mõni hetk kui – igavik.

Sina tunned

mina tunnen ka

mina tunnen

sina tunnetad

sina kutsud

mina lähen kaasa

mina lähen

ja sind võtan kaasa

sina tunned

mina tunnen ka

teisiti

kuid samamoodi ka

tunneme me

isemoodi

õnneks pole

tundeloodi

tunnen sind

kuid vahel hirmun ära

tunnen küll

kuid ma ei tunne ära 

sina soovid

aga mina tahan

sul on hea

ka minul pole paha

mul on hea

ka sinul pole paha

mina tahan

rohkem sa ei taha

sina tunned

mina tunnen kaasa

sina lähed

mina tunnen kaasa

0 Responses to “lembus”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

