meediatola

Et on üks  uus võimas mees jälle välja veeretatud. Triipudega mees. Võrrelda võiks ehk Arnold Oksmaa või Farmi Gabrieliga. Gabriel on aga vaieldamatult võimeline end ise fookuses hoidma. Arnold on aga üsna vaiki hetkel. Aga meedia vajab uut tooret. Ja pole meil sellist õpetust kah nagu venes et loll võib ka jumala loll olla ja sellepärast võiks tast igaks juhuks lugu pidada sest mine sa tea kas on jumala loll või lihtsalt loll. Venemaa hädad aga kõik just sellest tulevatki et nood kaks kategooriat on segi aetud. 

Intsust võib aru saada et tarvis on ära elada. Aga selle hobuse seljas ma kardan et ta kaugele ei ratsuta. Konkreetses mängus ehk küll mine teda tea. Aga muidu. Eks ta vähe poolemeelne ja poolekeelne ole. Jälgin nimelt hoolega et mu sildistamised vaid emotsionaalsed oleks. Aga edu talle, egas miskid.

Mina aga kaldun aja möödudes üha enam targutamiselt anarhosündikalismi ja väärtustan otsest tegevust. Ja imetlen oma filantroobist isa ja imestan et kust tema seda teadis. Et hea tegemisega peab kõige pealt otsa peale saama ja siis tekib juba emotsionaalne side ja empaatia ja siis läheb juba nagu lepse reega. Tekib empaatiaharjumus. Kui aga Samaaria tee ja Arkaadia tee väga segamini lähevad siis ma ei tea…

Vaba ajakirjandus on aga Eestis veel hoolimata oma tasemest ja madalusest siiski veel enam-vähem vaba ja seega kogu meie demokraatia aluseks ja garandiks. Siit ka mu seisukoht mida pole raske ära arvata.

http://lagritsaussike.blogspot.com/2008_05_01_archive.html

Enamik eelistab Arkaadiat ja marssalikepikest. Väga sügav lugupidamine õpetaja Raudsepale kes onkoloogias omi teenistusi peab. Kord käisime Jüriga Jüris trelle panema. Raudsepp oli siis õpetaja. Ta tuli ja manitses Jüri suitsetamise osas. Ja tuleb tagantjärgi tõdeda et õigusega. Nagu prohvet. Vana tiksub tänini ja teeb hääd. Miks mõned oskavad head teha aga teised ja oska. Need kes ei oska ei taha lihtsalt. Aga armastuseta fundamentalistid mis neist ikka, las kraaksuvad.

http://www.youtube.com/watch?v=0yvzucp1tN0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=KTllt9QApt8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=n_KjKLdL754&feature=related

Puude moest

Mitmes mõttes isemoodi

järgivad puud ikka moodi.

Lehed suviti on moes

inimmood neil suurt ei loe.

Rohe, kolla, puna, ruuged

lehed esinevad puudel,

eri värvid, eri ajal,

nagu nõuab aeg ja vaja.

Suvel rohelised, haljad,

puud on talvel päris paljad.

Talvel on nad talveunes

seisavad kõik metsas lumes.

Mõned ainult, igihaljad

talvelgi ei ole paljad.

Aasta läbi on neil moes

roheline – muu ei loe!

Puu koorest

Siis kui puu on väga noor

on veel õhuke ta koor

siis kui puu saab vanemaks

kasvab koor tal paksemaks.

Inimesel kasvab nahk,

Tuimemaks jääb valuvahk

Kuni kaasa ta ei tunne

Ja ka ise – suigub unne.

Loomad söövad puude koort

nagu ma söön võid või koort.

Mina olen puude poolt,

puude eest ma kannan hoolt

neile oma hääle annan.

Nende muresid ma kannan

vahel ronin puule otsa

õnneks puud ei saagi otsa

Kui ma saaks siis valiks kokku

Ainult puid ma Riigikokku.

0 Responses to “meediatola”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

