Rahvusliku jonni iseärasustest

Rahvusliku jonni iseärasustest

Ütle palju on sus jonni,

mus on kohe mitu tonni.

Kui mu jonn on tõesti suur

siis mul peal on jonnituur.

Lähen jonnituurile

kontserteile suurile.

Eesti jonn on hüva asi,

kui ta vaid ei ole kasin.

Kui see aare rahvuslik

on mus suur ja lai ja pikk.

Jonnin lavalaudadel

suure rahvahulga ees.

Jonnituur on välja müüdud,

kõrgel kaugel välja hüütud.

Valmis eel- ja saatebändid

kelle saatel ma ei mängi,

lihtsalt jonnin – olen ehe,

Eesti jonn on Eesti ehe. 

Vaba jonn – ses puudub sund

jonnin – olen jonnipunn.

Olen nagu jonnistaar,

jonnin vähegi kui saan.

Ilma jonnita ei saa,

oleme koos jonnakad.

Vägev on me jonnilaul,

Eesti asja heaks ja auks.

Vaba jonn kus pole sundi

alles puhkemise tundi,

ootab, miljon jonnisuud,

mis ei ole õnnetud,

vaid on vabad õnnelikud….

Eesti jonn meid ajapikku,

terves ilmas kuulsaks teeb….

Jonnime koos veel ja veel…..

Eesti jonn ehk sindki tabab,

seekord jonnime end vabaks.

0 Responses to “Rahvusliku jonni iseärasustest”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

