puudlus

Puude linnas

Mulle meeldib metsa minna,

minna metsa – puude linna.

Ah et mis ma teen seal metsas?

Mis seal ikka muud kui eks ma

ole samuti kui puud,

vaikselt – ja ei pruugi suud.

Ajan juttu puude keeles,

heas ja sõbralikus meeles.

Õnneks puud ei peksa keelt

kuid nad lahutavad meelt.

Seisan ühe jala peal –

nagu puu ja mul on hea.

Siis ma lähen oma linna

Kuhu kuulun, otse sinna.

Ma käin lihtsalt külas puudel

kõigil erinevail kuudel.

Ma käin metsas puude linnas,

Sinagi võid sinna minna.

Inimesed jalutavad

metsas – vahel suudlevad

suudelda puud küll ei saa

kuid nad see-eest

puudlevad

0 Responses to “puudlus”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

