Evelini kaitseks ehk transrasvale meie kindel ja ühine EI

Eks ma ikka mõtlen sedasama Evelini. Minu meelest pole ta midagui valesti teinud. Kas oleks siis parem olnud kui ta oleks sügavamõtteline vaikija olnud, edukas ja andekas näitleja näiteks, kes oma isiksuse oma suure egoga mehe nimel maha mattis ja kehastuski vaikivaks prouaks kuni lõpuni. Pisut liiga staatiline roll nagu oleks.

Ei, Evelin on rohkem Ingridi moodi ehk küll vast mitte niipalju ise tegija nagu too. Jah, mind härib ka Evelini kodanlasemaitse mis lööb välja tema raamatukiitmistes eriti. Nagu öeldakse et kui inimene aasta jooksul ühe raamatu läbi loeb eks see siis talle ka parimana tundu. Et eks inimene ikka väärtusta oma aega ja energiat mis panustatud jms. Töödaku end ka intellektuaalselt üles ja proovigu uuesti ehk läheb paremini.

Alguses  oli Evelin nagu kausitäis roosamannat aga ta hakkas endaga tegelema. Ja milliseid alternatiive tal siis õieti ongi et oma mina sellises elus/ametis päästa. Kas hakata salaelu elama või? Seegi päästaks iseenda mina ja individuaalsuse illusiooni. Eks me kõik taha elust osa saada. Enamjaolt pole meil küllalt sotsiaalset rolli, niipalju pole kui me tahaks. Jah, tahame või mitte aga tuleb oma 15 minutiga rahule jääda. Temal on aga seda va sotsiaalset rolli nii et tuleb ninast välja ja probleem on kuis ses rollis ennast mitte kaotada. “See oli elu, võtsin sellest osa ja tulin koju, kurb ja roidnud. Ma tahan teada mis on pärisosa…”

Sest midagi kehastad sa ju omas kuldses puuris niiehknaa. Tema valis siis sellise positiivse sportnaise imago. Millele lisandub teadliku tarbija imago ja mõneti isegi tervisefriigi oma. Ja juba hakkabki ennast oma uues eneseleidmises mugavamalt tundma. Ja teised hakkavad ka ära harjuma. Eriti  selles osas mis nutritionismi puudutab on ta vähe friik. Väga hää. Evelin sellises rollis edendab kodanikuühiskonda ja kodanlaseühiskonda enam kui ehk miski muu meil täna. Naiste seas vähemasti aga eks ju nemad need va kodanikud olegi. Need kes meid triviaalsuste domokraatlikule diktatuurile juhivad.

Meie ühiskonnas mis ikka veel selline postsovietlik on. Mina ei ole siinkohal kohe mitte ajakirjanduse ja Kalevi poolt. Nagu ma üldse vabastatud naiste poolt, vähemalt senikaua kuni nad mult poliitkorrektsust nõudma hakkavad ja ma ise nende ohvriks langen. Senikaua võite minuga arvestada. Siis aga saadan ma teid pikalt. Sest mulle ehk meeldib protsess aga mitte tulemus. Olen seni julgustaja kuni ma uue triviaalsuse diktatuuri ohvriks langen sest ma arvan et ma eriti sellises naiste maailmas elada ei taha. Iga kah juba sealmaal et ega vist ei tulegi.

Miks mõned mehed naisest teenrit tahavad teha – teised aga isiksust – ei tea. Ma arvan et iga mehe egole on see hää kui vabastatud ennastteostav naine tema naine on, sest siis kehutab ta naise ärganud mina ka mehe oma ja lisaks ehk veel ka tänulikkus mehe julgustuse eest. Ja seda siis palju suuremal määral kui teenernaise puhul. Nagu Normann kord ütles, teised käivad psühholoogi juures aga mina magan psühholoogiga. Ütles oma abikaasa kohta kellega ta ometi viimaks lahku läks. Vaat see on taseme vahe.

Olen 100 % nõus sellega et kui Eesti tahab olla väike ja innovaatiline siis olgu ka esimene kes kommidele ja muule transrasvade kohase selge sildi peale paneb. Vähe sellest et Kalev tegi kommid mida ei saa avada, nüüd tuleb välja et tekitavad veel rasvumist ja vähki peale. Olgu siis vähemalt teada see, mida me ei saa ega suuda avada, millest me ilma jääme kas vähitekitajast või muidu magusast suutäiest. 

Aeg on hakata teadlikuks tarbijaks ja kui me endist ei hooli siis lastest ju ikka võiks hoolida. Teadlik tarbimine sunnib tootjatki olema tarbijateadlikum ja tootma enam nishikaupu.

Pullerits aga käitub nagu leheneeger muiste ja kuinub. Las kiunub. 100% Evelini poolt.

0b9ef4c2-54cd-4ce3-a567-626102079667468_evelin0feb7207-7d9b-42f9-8abe-36b35a791fe693717t3h2530img-ak-9-8060a1c6665f65f___96x96

 

veel kaks hääd tänast artikulit:http://www.delfi.ee/news/kultuur/uudised/valve-raudnask-kuueaastane-on-saanud-karja-juhiks.d?id=26003061

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/arvamus/article.php?id=26001343&l=fpOpinion

http://vaher.blogspot.com/2009/09/valimisklipp-mida-savisaar-ei-taha.html

0 Responses to “Evelini kaitseks ehk transrasvale meie kindel ja ühine EI”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

