reflektsioonist

Et reflekteerume vaikselt. Selleks mehed joovadki et harrastada sotsiaalset reflektsiooni. Ainult et asi võtab võimust ja viimaks ei olegi enam muud kui reflektsioon ja päris viimaks juba individuaalne. 

See oli elu, võtsin sellest osa, ja tulin koju, kurb ja roidunud.

Dovlatovi sõnul – mu ees on pudelid ja igas neist elab väikene ime. Mina ei ei joo, üldse mitte, sest mul pole aega end lõdvaks lasta. Ja mulle meeldib enam keset vett seista ja lanti loopida. Eriti forellijõgedel. Seista kärestiku ülemises otsas. Nii need mehed ikka unistavad ja täidumiseni sageli ei jõuagi. Kiivit unistas seenelkäimisest aga vast jäi natuke hiljaks. Ma ei taha jääda. Mul on väga tugevaid kogemusi kalalt, eriti kaks a tagasi oktoobris, püüdsin mina vees ja siis helistas jah tema ise ja rääkis jutu ära. Kõigekõrgem noh. Ja siis lootsin jõuda veel sellesse projekti kunstisalongis kus inimesed said omi lugusid rääkida. Aga hiljaks jäin. Ma oleks rääkinud ära loo oma isa ruudulisest ülikonnast ja endast ka vähe. Hiljaks jäin. Inimestele on vaja sellist rubriiki nagu I & I-l et räägib kogu tõe. 

Ma pole saanud rääkida ja tea kas saangi aga ma olen saanud kalal käia. Ja eks ma kirjuta ka natuke haaval edasi. Täna tuli Heino Kiik mulle vastu, kraps papi. Üsna palju olen saanud käia.  Mu kadunud vanaonu L-Aafrikast oli väga puhas ja stiilne machomees. Ei saa ega tohi kurta. Sain täna kutse oma endise seminari asutamise 15 ndale aastapäevale. Kahjuks ei saa minna. Mina arvan aga ka et enne tuleks tegelik side taasluua ja siis ehk sümbolistlikke zheste peale teha. Nimad teevad aga otse vastupidi, tühje zheste millele midagi ei järgne. Ja kui ma ütlen et ma tahaks tagasi tulla siis mõmisetakse et see olevat raske küsimus. Olgu siis nii peale. Üks võimalus on. Rohkem ei tule.  

Sest laias laastus läheb mul hästi. Ja mida mina täna näen, fotonäitus ja millest veel, tule taevas appi, geypunkaritest ja geiskinheadidest. Milline amalgaam!!!! See kõlab umbes nagu natsjuut või juudinats. Himsalt kõlab . Ikka me loeme et skinid andsid geidele peksa või midagi taolist ja nüüd siis nii. Mnjah, mida mina siin enam arvan. Ma olen postmodernne inimene ja mulle mõneti meeldib see inimene on suuresti iseenda konstruktsioon. Olgu siis või oma seksuaalsuse konstrueerija. Et tal on sõna sekka öelda teda puudutavates asjades. Mulle meeldib nii mõelda. Et see ei ole ainult repertuaari küsimus n.ö. Keegi defineeris machomehe selliselt et imeb grillribisid ja tisse. 1,2,1,2. Et mis 1,2? Need on tissid siis monogaamse machomehe puhul. Ka selliseid on muuseas, ma olen näinud siis kui ma habet ajan. Millegipärast eeldavad feministlikud tibid et kõik machod peavad olema ringiaelejad. Ei pea ja ei ole. Täiesti vale stereotüüp. Enamik machomehi, elik tõelised machomehed ongi monogaamsed. Kui ta aga imeb muud kui grillribisid ja tissa 1,2; 1,2; siis ei ole see see mees. Sest valede asjade imemine viitab allumisele nagu imemine üldse. Imed üht valet asja siis imed muid valesid asju ka. 

Või ehk siis olen ma eksistentsialistlik inimene. Kes konstruib endale väärtused. Miks mitte. Ma olen aga kõigi määrangute järgi machomees, üsna puhas tüüp. 

http://www.ekspress.ee/2009/08/04/arvamus/44295-heteromehe-loomuparasest-oigusest-teha-naisega-mida-tahab

ehh vaimukas artikkel ti-bi on not to be hihihi

Aga noor laps/autor ei markeeri võimalikke lahendeid ja ehk tal neid polegi. Ja ega saagi olla sest ega teagi need vähemlased kes oma õiguste eest sõdivad veel isegi täpselt kuhu see rong viib millele nad peale on hüpanud. Piilupart oli rongijuht, seda teavad aga muud mitte. Ja ehk läheb seegi rong veel uppi. Keegi ei tea, macomehed on nagu kirik kes loodab et kriis asjad jälle õigetpidi tagasi käänab. Ja kogukond pöördub taas läbiproovitud lahenduste juurde ja tuttavasse homeostaasi tagasi. Tea midagi. Ja ega tea sedagi kas need feministid hädas kelle poole pöörduvad ikka omaenda Marssilt pärit meeste poole kui neil kaitset vaja peaks minema. Omad machod  on ehk vähe paremad siiski kui need habemete ja kalashnikovidega mehed kes neile koti pähe tõmbavad. Sest ka riik tükkis oma institutsioonidega koosneb inimestest ja riik ei jõua sugugi igale poole.

Aga siuke tendents on et marginaliseeritakse neid tänu kellele elatakse. Inimgruppe ja institutasioone.

Ja siin ärkab minus fundamentalist ja ma väidan et on asju mida ei anna konstruida ka siis kui tahaks. Soorolle kuhugimaani ei anna. Ja kuskilt maalt. Naisel on see eelis et ta saab maailma vallutada ja valitseda küll kui tal on kodus mees keda ta usaldab ja keda ta armastab/allub. Muidu ehk mitte. Mees saab maailma valitseda/vallutada küll kui tal on kodus naine kes teda armastab ja ootab. Ja kui ei ole siis toob ta tema sealt ise kaasa. Feministid väidavad et soorollid on enam konstruitud kui mina seda arvan.  

Aga vaata aga vaata siis hakkavad nood geid järsku fundamentalistideks ja räägivad ka loomulikkuse argumendist või siis kuulutavad ebaloomulikkuse traditsioonilises mõttes kah loomulikkuseks ehk arutlevad nagu Paulus peaaegu “eks loodus teid ise õpeta…” et nemad ongi säärased ja ei ole nad mingid konstruktorid ja muud sarnast. Ei mingit konstruktsiooni, ka reorientatsiooni mitte. Teisisõnu kuulutavad oma konstrukti lõplikuks sest nad ei taha ega viitsi muutuda ja isegi säärase võimaluse reorientatsioonist ära heidavad.

Ühest küljest on geilus indikatiivne ühiskonna jätkuva feminisreerumise suhtes või märgiks sellest. Aga ennäe imet ka macholiikumised või siis kui mehed on naistest liiga lahus ja eraldi siis kipuvad nad samuti kuigivõrd geilustuma. Nagu vana kreeka näide näitab. Aga jumal nendega.

 

119macho645ac46dbe7bb63c5f76fc608e37cc04macho1Machomacho1405_468x836

1 Response to “reflektsioonist”


  1. 1 k 12.08.2009, 17:11

    Jah … ei tea, kas selleks, et ühiskond taas normaalset, keskpärast, monogaamset heteroseksuaali väärtustama hakkaks, peab enne kõik erisused viimase piirini nähtavaks kruttima …
    Geid, lesbid ja ekstreemmachod ja – feministid kruvivad näitajad niivõrd üles, et vaikne protest maad võtab ja normaalsuse laine taas üle rahva voolab …
    Või on see samasugune nõdrukesevõitu lootus nagu kirikurahva lootus uuele tõusule 🙂


Lisa kommentaar

