Kiire päev

Päev on kiire olnud aga kena ja tagajärjekas. Kodanikuühiskonna egiidi all.

“Ükskord on Eesti ….kodanikuriik”, ütlen mina. Kodanikuühiskond, see ja selline kus igaüks 100st on handpicked. Ja järgi käidud. See oleks siis see riik mis omaenda riigi sisse jõuab. See riik mis seestpoolt suurem on kui väljast. Muidu väljaspoole saime me ruttu asjad selgeks. Aga kodanik ärkab aeglaselt. Rahutegemise manuaal tuleks kah välja anda.

Vaata Tiina ma ei taha siin kolmandaid inimesi eriti veel nimepidi nimetatuid taga ega ees rääkida. Inimesed ei ole üheülbalised vaid keerukad. Ja minu kohus on ikka inimestest hääd uskuda. Kas mitte ka sinu? Ja veel vabanda et sind kustusin ära, tundus nagu natuke provokatiivne. Ju ma ei taht siis sellest parasjagu rääki.

Aga ükskord tuli mu kabinetti üks härra keda ma pold iiales kohanud ega kellest ma pold kuulnudki ja ütles et tema ema öelnud talle et mind võib usaldada. Ise laigulistes ja isoleeriga teibitud mobiil käes. Ise rääkis mingitest Vovadest jt-st. Universumide vahelise malekeskuse loomisest nagu 12-s toolis kui klassikat meenutada.

Olen püüdnud ka selline olla s.t. inimene keda võiks usaldada. Vaimulik nagu ma olen.

Muuseas Eestis on üks inimene keda võiks usaldada. Õpetaja Harri Rein Ruhnul. Tema juurde sõidetakse pihile.

http://www.eestikirik.ee/node/2418

http://kerikaal.blogspot.com/2008/05/haigutab-kantslis.html

Muidu olen nigu see.. mitte ei tule nimi meelde kes kümnete kommentaaride kaupa sappi ja soppa valas. Aga me suhtleme inimestega eri tahkudest lähtudes. Näiteks tuleb ristiisa kirikust ja kingib inimesele suure summa. Ja siis pärast kui küsida sellelt inimeselt mida ta ütleb tolle inimese kohta siis saab vastuseks olla vaid et üksnes hääd. Teised inimesed aga võivad rääkida sootuks eri tahkudest sootuks midagi muud. Kui nad tahavad. Ja isegi kui on siis ei pruugi tahta.

Kui me heale apelleerime siis tuleb enamjaolt ka hea esile vähemalt sinu kui apelleerida suhtes. Ja kuna minus heale apelleeriti siis tuligi hea esile nii minus kui ka teises härras.

Ma olen hingehoidja ja kui sa teaksid mida kõike teinud inimeste hinge pean ma vahel hoidma? Ei saa öeldagi.

Aga sellised inimesed mulle ei meeldi küll kes sind/mind palgalt meediatoormeks ilma silmagi pilgutamata maha müüvad, vaid selleks et oma nime uudise või jutukese all näha. See on tänane juudasuudlus. “See kes minuga koos oma palukese kastutab…annab mu ära”, nagu Jeesus ütles. Aga mina olen omad arveraamatud maha pannud. Vt Kirikiri Lakoff.  Ja püüan mitte sõdida. Vaid otse vastupidi.

http://www.kirikiri.ee/article.php3?id_article=95

Pühakiri ütleb et mis halvast soost ja põlatud, selle on Jumal valinud….

2 Responses to “Kiire päev”


  1. 1 tiina 29.04.2009, 22:43

    Andrus, kui Sa oleks päris heaks saanud, siis Sa ei kustutaks mu lihtsaid aga valusaid küsimusi ära… Sa ei taha neid, sest need on Sulle ebamugavad. Sa ei ole nõus kannatuse ja halvakspõlgamise hinnaga ostma taevast varandust.
    Sa tahad paista hea, viisakas ja usaldusväärne. Aga Sa ei ole ju, kui isegi seda väikest tuleproovi läbi ei tee. Ikka kardad oma maine pärast. Kristus tahab aga Sind näha ka valusatele küsimustele vastavat ja halvakspanu kannatavat. Ees on veel pikk uueksaamise tee.

  2. 2 andrus 30.04.2009, 6:56

    Jah olgu sul siis õigus peale. Aga asi pole selles millest kirjutad.

    Asi on selles et mulle meeldib jah ise siinset emotsionaalset tonaalsust kujundada. Oma blogis võid ka sina teha mida soovid.

    Aga minu blogis mulle n.ö. “tuleproovi” kas sa mitte liiast ei soovi?

    Ja ega ma viitsi anonüümikute peale end raisata küll.

    Ja asi on veel selles et on suur eetiline määramatus kus me piire kobame. Ja ma ei taha et keegi kolmas minu jutuajamise pärast sinuga haiget saaks või ma ise oma ametieetika piire kogemata rikuks.

    Ja ega ma saand hästi aru ka kuis su küsimused “taevase varandusega” seotud on.

    Loodan et see selgitab.

    Pärisheaks pole ma veel kindlasti saanud. Kas ise oled?

    “Paremaks ja hääks”, Viiding. Paremaks nagu oleks aga hääks ei veel mitte. 😉

    Aga tee on pikk, jah. Kuis omal?


Lisa kommentaar

