Jumala märkidest

Tea miks Jumal meiega läbi märkide räägib? Ta võiks ju vabalt ka inimkeeli rääkida. Aga ei räägi, tavaliselt. Ütleb et lugege mu kirja mis ma teile olen kirjutanud. Üks tubli mees kellest ma väga lugu pean eile ütles et sheff öelnud talle et ta mulle osa raha tagasi annaks. Tule taevas appi, mõtlesin mina. Kas tõesti nägi kõigekõrgem mu ägamist ja hoolib must nii palju. Ega mul muud teadmist vaja olegi ju. Ja ega rahagi ole vaja kui tead et kõrgeim sulle sääraseid märke saadab. Mnjah.

 Ja miks ta ei peaks mulle märke saatma. Eilses näites ütleb Taavet ju igast asju ja ometi on pühamees ja Jeesuse esiisa. Miks mitte siis mulle.  Jumal on ikka parem ja vabam kui vabakiriklikud moralistid ja see teeb ikka tuju heaks. Et ta säärane demoniseeriv moralist ei ole. Ja kui ta noid kunagi nende oma mõõtudega mõõtma hakkab siis saab kõik paika.

0 Responses to “Jumala märkidest”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

